خبرنگاران علی نژاد: جذابیت فینال لیگ بسکتبال به پیشرفت این رشته کمک می کند

به گزارش مجله توسعه دهنده، تهران- خبرنگاران- معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: فینال بسیار جذابی دیدیم و به طور قطع اینگونه بازی ها به بسکتبال کشورمان کمک زیادی می کند.

خبرنگاران علی نژاد: جذابیت فینال لیگ بسکتبال به پیشرفت این رشته کمک می کند

به گزارش خبرنگاران، مهدی علی نژاد پس از سرانجام دیدار نهایی لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: بابت برگزاری رقابت های لیگ برتر به فدراسیون تبریک می گویم و به شهرداری گرگان هم برای قهرمانی تبریک می گویم. به تیم مهرام بابت نایب قهرمانی نیز خسته نباشید می گویم.

وی ادامه داد: همانطور که دیدید فینال به دیدار چهارم کشیده شد و دو تیم در این دیدار، بازی بسیار خوب و جذابی به نمایش گذاشتند. به طور قطع اینگونه بازی ها به بسکتبال کشورمان کمک زیادی می کند.

علی نژاد شرح داد: لیگ برتر بسکتبال در شرایط خاص کرونایی برگزار شد و برگزاری آن سخت بود اما خوشبختانه فدراسیون به خوبی توانست نکات بهداشتی را رعایت کند.

چهارمین دیدار تیم های مهرام و شهرداری گرگان در مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز (شنبه) از ساعت 20:30 در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار شد و در سرانجام گرگانی ها پیروز شدند با درخشش پری پتی و با نتیجه نزدیک 110 بر 103 مهرام را برای سومین بار شکست دهد و به قهرمانی لیگ دست یابند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1725

به "خبرنگاران علی نژاد: جذابیت فینال لیگ بسکتبال به پیشرفت این رشته کمک می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران علی نژاد: جذابیت فینال لیگ بسکتبال به پیشرفت این رشته کمک می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید