خبرنگاران شهرداری سقز 130 تابلو غیرمجاز را جمع آوری کرد

به گزارش مجله توسعه دهنده، سنندج - خبرنگاران - معاون خدمات شهری شهرداری سقز گفت: 130 تابلوی غیرمجاز در 2 ماه آخر سال 1399 در سطح این شهر جمع آوری شد.

خبرنگاران شهرداری سقز 130 تابلو غیرمجاز را جمع آوری کرد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

اهون اردلان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در ماه های بهمن و اسفند سال 1399 بیش از 200 اخطاریه برای جمع آوری تابلوهای غیرمجاز صادر و 130 تابلو که به اخطاریه توجه نکرده بودند جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از فضای یک شهر به سیما و منظر آن بستگی دارد، افزود: نصب انواع تابلوهای غیرمجاز، دیوارنویسی، تراکت، پوستر و اطلاعیه بر روی دیوارها و مبلمان شهری باعث نمای بصری ناخوشایندی از سطح شهر می گردد.

وی افزود: به منظور اصلاح و ساماندهی تابلوهای شناسایی و معرف کاربری با هدف آراستگی و زیبایی منظر شهری، بازپیرایی تابلوهای فرسوده، حذف آلودگی ها و نمای بصری ناخوشایند و تابلوهای غیراستاندارد در سطح شهر بصورت مستمر و روزانه در حال انجام و ادامه دارد.

اردلان یادآور شد: بر اساس ماده های 55 و 92 قانون شهرداری ها، موضوع ساماندهی، اصلاح و جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی و معرف کاربری صنوف مختلف در قالب آیین نامه و ضوابط اجرایی نصب تابلوهای معرف کاربری صنوف مختلف و سایر خدمات فعال در حوزه شهر سقز از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: با توجه به اطلاع رسانی های اجرا شده در این زمینه و صدور اخطاریه، در مرحله اول 130 تابلو غیرمجاز معرف کاربری که بر روی تیرهای چراغ برق و درختان نصب شده بودند، توسط شهرداری جمع آوری شده است.

وی با اشاره به قوانین نصب تابلوها و دریافت مجوز نصب آن از شهرداری، تاکید نمود: تابلوهای غیرمجاز نه تنها سیمای ناخوشایندی از سطح شهر بر جایی می گذارد، بلکه خطر ساز بوده و ممکن است سبب بروز حوادث و خطرات احتمالی برای شهروندان گردد.

معاون خدمات شهری شهرداری سقز افزود: این اقدامات در راستای جلب رضایت شهروندان اجرا شده و انتظار می رود، کانون های تبلیغاتی و بالاخص صاحبان صنوف پیش از نصب تابلوهای تبلیغاتی مجوزهای لازم را از واحد زیباسازی شهرداری دریافت نمایند.

سقز با بیش از 226 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در 190 کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1702

به "خبرنگاران شهرداری سقز 130 تابلو غیرمجاز را جمع آوری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهرداری سقز 130 تابلو غیرمجاز را جمع آوری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید