تداوم رگبار باران و تگرگ تا دوشنبه در 7 استان ، وزش باد شدید در برخی منطقه ها ، این منطقه ها گرد و خاکی می شوند

به گزارش مجله توسعه دهنده، سازمان هواشناسی از رگبار باران، بارش تگرگ، رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور اطلاع داد.

تداوم رگبار باران و تگرگ تا دوشنبه در 7 استان ، وزش باد شدید در برخی منطقه ها ، این منطقه ها گرد و خاکی می شوند

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی در آخرین پیش بینی ها از شرایط جوی کشور اعلام نمود که تا روز دوشنبه در بعضی نقاط استان های اصفهان، یزد، کرمان، فارس ، هرمزگان، خراسان جنوبی ، سیستان و بلوچستان و استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعدوبرق ، وزش باد شدید موقت ، گاهی گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می گردد.

این شرایط در این مدت در بعضی نقاط شمال غرب ، استان های واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و شمال شرق پیش بینی می گردد.

شدت بارش پنجشنبه در شرق فارس و غرب استان های یزد، کرمان، اصفهان و آدینه در کرمان، شرق فارس ،غرب یزد و سیستان و بلوچستان خواهد بود.

لازم به ذکر است روز شنبه در استان های نوار غربی کشور پدیده گردوخاک دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1402 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2350

به "تداوم رگبار باران و تگرگ تا دوشنبه در 7 استان ، وزش باد شدید در برخی منطقه ها ، این منطقه ها گرد و خاکی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم رگبار باران و تگرگ تا دوشنبه در 7 استان ، وزش باد شدید در برخی منطقه ها ، این منطقه ها گرد و خاکی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید