حمایت گیگز از مورینیو: مربی خوبی داریم

به گزارش مجله توسعه دهنده، ستاره سابق شیاطین سرخ به حمایت از ژوزه مورینیو پرداخت.

حمایت گیگز از مورینیو: مربی خوبی داریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، منچستریونایتد با راهنمایی ژوزه مورینیو روزهای سخت و کابوس واری را پشت سر می گذارد. شیاطین سرخ در دیدار برابر تاتنهام در هفته سوم با سه گل تن به شکست دادند و جالب این که این دومین شکست پیاپی آنها تنها بعد از گذشت سه هفته است.

رایان گیگز، ستاره سابق شیاطین سرخ با وجود انتقادهای زیادی که از مورینیو می گردد به حمایت از مربی پرتغالی پرداخت.

او گفت : منچستریونایتد مربی خوبی در اختیار دارد. ما روزهای سختی را تجربه می کنیم و باید همه کمک نمایند تا این شرایط سخت را پشت سر گذاریم.

ستاره سابق شیاطین سرخ اضافه نمود: من به عنوان یک هوادار در استادیوم حضور داشتم و دیدار برابر تاتنهام را از نزدیک نگاه کردم. همه باید به حمایت از باشگاه و سرمربی تیم بپردازیم. پیش تر شرایط سخت تر از این را داشتیم اما توانستیم آن را پشت سر بگذاریم. هفته بعد دیدار سختی پیش رو داریم و باید بتوانیم با پیروزی زمین را ترک کنیم تا شرایط تیم بهتر گردد.

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو نتوانسته در سه فصل حضورش در شیاطین سرخ انتظارات را بر آورده کند و هواداران این تیم سرشناس انگلیسی خواهان اخراج آقای خاص و انتخاب زین الدین زیدان به عنوان سرمربی جدید هستند اما نباید فراموش کرد که ژوزه مورینیو قرارداد شش ساله با منچستریونایتد دارد و اخراج او هزینه سنگینی روی دست باشگاه می گذارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 146

به "حمایت گیگز از مورینیو: مربی خوبی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت گیگز از مورینیو: مربی خوبی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید