نارضایتی مدیران بارسلونا از آرتور به دلیل بی انضباطی دوباره

به گزارش مجله توسعه دهنده، یک رسانه اسپانیایی مدعی شده است که باشگاه بارسلونا از هافبک برزیلی اش ناراضی است و امکان دارد به همین دلیل تصمیم به فروش او بگیرد.

نارضایتی مدیران بارسلونا از آرتور به دلیل بی انضباطی دوباره

به گزارش خبرنگاران، نشریه مارکای اسپانیا نوشته است به دنبال حضور آرتور ملو در یک باشگاه شبانه که نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن هم آنجا بوده است، باشگاه بارسلونا تصمیم به فروش هافبک برزیلی اش گرفته است.

نیمار هفته پیش برای ارائه توضیحات خود درباره پرونده شکایتش از باشگاه بارسلونا، به کاتالونیا سفر کرد و در همان سفر به یکی از شلوغ ترین باشگاه های شبانه شهر بارسلونا هم رفت که 4 تا از دوستانش از جمله لئو باپتیستا و آرتورو ملو هم او را همراهی کردند.

این نخستین باری نیست که آرتور به خاطر رؤیت شدن در یک بزم شبانه جنجال ساز می گردد. او چندی پیش هم به دلیل رفتن به پاریس برای شرکت در مراسم جشن تولد نیمار مجبور به عذرخواهی شد و همان موقع تأکید کرد که دیگر چنین حرکتی را تکرار نخواهد کرد.

اگرچه به نظر نمی رسد که تکرار مسائل حاشیه ای آرتور منجر به فروش فوری او یا اخراجش از ترکیب اصلی گردد اما طبق اعلام نشریه مارکا، حضور او در باشگاه شبانه در کنار نیمار سبب شده که بیش از پیش از چشم مدیران باشگاه بارسلونا بیفتد. در گذشته شائبه هایی در مورد احتمال فروش هافبک سابق تیم گرمیو برای تأمین بخشی از هزینه بازگرداندن نیمار به نوکمپ مطرح شده بود و الان به نظر می رسد که باشگاه بارسلونا بیش از پیش برای کسب درآمد از فروش بازیکن برزیلی اش ترغیب شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 547

به "نارضایتی مدیران بارسلونا از آرتور به دلیل بی انضباطی دوباره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی مدیران بارسلونا از آرتور به دلیل بی انضباطی دوباره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید