دستبرد دزدان به خانه فرانک ریبری

به گزارش مجله توسعه دهنده، خانه فرانک ریبری هافبک فرانسوی فیورنتینا مورد دستبرد دزدان نهاده شد.

دستبرد دزدان به خانه فرانک ریبری

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، روز یکشنبه در حالی که دیدار تیم های پارما و فیورنتینا در جریان بود، سارقان وارد خانه فرانک ریبری در شهر فلورانس شدند و اجناس قیمتی این بازیکن را به سرقت بردند.

این بازیکن در واکنش به این موضوع در حساب کاربری اینستاگرامش فیلمی را از لحظه ورودش به خانه منتشر نموده که در آن نشان می دهد خانه بطور کلی بهم ریخته است.

پلیس ایتالیا در باره تحقیق در خصوص یافتن دزدان خانه ریبری است. وایبارا ریبری در باره این حادثه در حساب کاربری اینستاگرامش نوشت: من شهر فلورانس را که در زمان ورود ما به گرمی از ما استقبال نموده، چقدر دوست دارم، دوست دارم همه افرادی که از زمان ورود ما با آنها دیدار نموده ایم. اما من به عنوان یک زن، عروس و مادر از این حادثه ضربه روحی بدی خورده ام.

وی اضافه نمود: ما نه اولی هستیم و نه آخرین کسی که چنین چیزی اتفاقی برای آن در فلورانس رخ می دهد، اما من حق دارم غمگین باشم و از آینده بترسم. اگر من و دخترم در خانه بودیم چه اتفاقی رخ می داد. من از این حادثه درس خوبی آموختم، انسان می تواند واقعاً بد باشد.

وی دربخش دیگری از صحبت هایش اضافه نمود: برای شما که کفش های دخترم و برخی از جواهرات من را گرفته اید، مطمئن باشد هزینه این عمل خلاف خود را در اینجا یا جاهای دیگر می پردازید. بدون تردید خداوند زندگی شما را با درد و رنج پر می نماید، همانطور که شما به ما آسیب رساندید.

همسر ریبری در سرانجام گفت: من از چیزهای مادی نگران نیستم، اما این عمل شما شرم آور است که به خانه مردم بروید.

با این حادثه به احتمال فراوان ریبری از فیورنتینا جدا خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1179

به "دستبرد دزدان به خانه فرانک ریبری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستبرد دزدان به خانه فرانک ریبری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید