جدیدترین پیش بینی مدال آوری کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو

به گزارش مجله توسعه دهنده، آخرین آمار منتشرشده از پیش بینی مدال آوری کاروان ایران در بازی های المپیک 2020 توکیو حاکی از صعود دو پله ای ایران در رده بندی مدالی است.

جدیدترین پیش بینی مدال آوری کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو

به گزارش خبرنگاران، شش ماه تا شروع بازی های المپیک 2020 توکیو باقی مانده است و کشورهای مختلف در کوشش هستند تا بهترین نتایج را در این رویداد بزرگ ورزشی کسب نمایند و مدال های بیشتری به دست بیاورند. در فاصله 181 روز تا شروع رسمی بازی ها، یک شرکت مربوط به داده های ورزشی به نام Gracenote Sports اقدام به پیش بینی مدال آوری بعضی از کشورها در المپیک نموده است.

در این پیش بینی اعلام شده که کاروان اعزام ایران پیروز به کسب سه مدال طلا، دو نقره و چهار برنز در المپیک 2020 توکیو خواهد شد. کاروان کشورمان در دوره قبلی بازی ها در 2016 ریو توانست با سه مدال طلا، یک نقره و چهار برنز در رده بیست وپنجم قرار بگیرد. حالا برای المپیک توکیو پیش بینی شده که ایران با 9 مدال در رده سی ام رنکینگ مدالی و بیست وسوم جدول بازی ها براساس مرغوبیت مدال قرار بگیرد.

شرکت Gracenote Sports این پیش بینی را براساس آخرین شرایط کشورها تا 24 ژانویه یعنی دیروز (آدینه) انجام داده است.

در جدول مربوطه پیش بینی شده کشور ژاپن به عنوان میزبان بیشترین افزایش مدال آوری نسبت به دوره قبل را داشته باشد. کاروان سرزمین آفتاب تابان در بازی های 2016 ریو 12 مدال طلا، هشت نقره و 21 برنز به دست آورد و در رده ششم ایستاد، اما پیش بینی شده است که در کشورش 30 طلا، 24 نقره و 11 برنز و مجموع 65 مدال به دست بیاورد و در رده سوم بایستد.

جدول مربوط به پیش بینی مدال آوری کشورهای مختلف در بازی های المپیک 2020 توکیو و همچنین میزان افزایش مدال بعضی از کشورها نسبت به دوره قبل در زیر آمده است:

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 874

به "جدیدترین پیش بینی مدال آوری کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین پیش بینی مدال آوری کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید