تمرینات اختصاصی بازیکنان خارجی ذوب آهن با مربی بدنساز، غیبت 3 بازیکن سرباز در تمرین ذوبی ها

به گزارش مجله توسعه دهنده، تیم فوتبال ذوب آهن در حالی خودش را آماده دیدار با الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا می نماید که دو بازیکن خارجی این تیم هنوز به آمادگی کامل نرسیده اند.

تمرینات اختصاصی بازیکنان خارجی ذوب آهن با مربی بدنساز، غیبت 3 بازیکن سرباز در تمرین ذوبی ها

به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب آهن برای تقویت تیمش اقدام به جذب دو بازیکن نیجریه ای نموده و امیدوار است آنها هر چه زودتر به شرایط آرمانی برسند. ابیا بووی باکر، مدافع میانی و ماکالی کریستانوس، مهاجمی هستند که اخیراً با ذوب آهن قرارداد امضا کردند. آنها زیر نظر اولی مربی بدنساز تیم ذوب آهن که برزیلی است تمرینات اختصاصی را پشت سر می گذارند تا آماده بازی رفت با الاتحاد عربستان شوند، دیداری که 14 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

ذوب آهن در حالی روند آماده سازی اش را دنبال می نماید که سربازهای این تیم در تمرینات غایب هستند. آنها دنبال طی کردن مراحل اداری کارهای شان هستند تا بتوانند ذوب آهن را در بازی با الاتحاد همراهی نمایند.

خبر دیگر از ذوب آهن این است که بازیکنان این تیم هنوز بابت فصل جدید پولی دریافت ننموده اند. آنها امیدوارند که قبل از بازی الاتحاد اولین پیش پرداخت فصل جدید را دریافت نمایند تا با روحیه ای بالا به مصاف الاتحاد بروند.

لازم به ذکر است که شاگردان علیرضا منصوریان امروز (دوشنبه) راهی اهواز خواهند شد تا فردا در یک بازی محبت آمیز برابر فولاد قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 368

به "تمرینات اختصاصی بازیکنان خارجی ذوب آهن با مربی بدنساز، غیبت 3 بازیکن سرباز در تمرین ذوبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرینات اختصاصی بازیکنان خارجی ذوب آهن با مربی بدنساز، غیبت 3 بازیکن سرباز در تمرین ذوبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید