تقدیر از خبرنگاران خبرنگاران در جشنوارۀ مطبوعات اصفهان

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرنگاران/اصفهان در آیین اختتامیۀ نخستین جشنوارۀ مطبوعاتی انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان، سه تن از خبرنگاران خبرنگاران شایستۀ تقدیر شناخته شدند.

تقدیر از خبرنگاران خبرنگاران در جشنوارۀ مطبوعات اصفهان

وحید صلواتی، رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان در آیین اختتامیۀ نخستین جشنوارۀ مطبوعاتی انجمن صنفی روزنامه نگاران که عصر امروز (چهارشنبه-19 آبان ماه) در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان برگزار گردید، پس از ارائۀ گزارشی از فعالیت های هیأت مدیره کنونی و پیشین انجمن صنفی روزنامه نگاران گفت: از زمان انتشار فراخوان جشنوارۀ مطبوعاتی انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تا پایان مهلت ارسال آثار، تعداد 200 اثر به دبیرخانه ارسال شد.

وی ادامه داد: بعد از آنالیز آثار ارسالی، 86 اثر واجد شرایط موضوعی (محیط زیست و کرونا) و قالبی جشنواره بودند و در نهایت با آنالیز هیأت داوران تعداد 13 اثر شایستۀ تقدیر شناخته شد.

رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان یادآور شد که از این بین، دو اثر در بخش گزارش و دو اثر نیز در بخش عکس به عنوان آثار برگزیده انتخاب شده است.

صلواتی، اطمینان داد که با فروکش کردن تب کرونا، کمیته های مختلف انجمن صنفی روزنامه نگاران فعال تر می شوند و گفت: مسئلۀ اختصاص یک مکان به انجمن صنفی و پالایش اعضا با در نظر گرفتن شأنیت افراد همچنان در حال پیگیری است.

در ادامۀ این مراسم، از روابط عمومی ادارۀ آب منطقه ای، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب، معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اعضای پیشین هیأت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان نیز تقدیر شد و سپس نوبت به تجلیل از خبرنگاران رسید.

علاوه بر آیدا علی اکبری، ریحانه سجادی و سمیرا قاسمی، دبیران سرویس های علمی-آموزشی، مالی و فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، لوح تقدیر و هدیۀ نقدی این جشنواره به ناهید شفیعی، سمیه شاد، ناهید حاجی رضازاده، سمیه کربلایی، اکرم کیانی، بهمن توکلی فرد، محمود سلطانی و مریم کربلایی نیز اهدا شد و در پایان، اسامی عاطفه علیان و ندا سپاهی، خبرنگاران خبرگزاری های خبر آنلاین و مهر به عنوان برگزیدگان بخش گزارش و اسامی صادق بصیرت و مهدی جانی پور، عکاسان خبرگزاری های خبرنگاران و تسنیم به عنوان برگزیدگان بخش عکس اعلام شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1999

به "تقدیر از خبرنگاران خبرنگاران در جشنوارۀ مطبوعات اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از خبرنگاران خبرنگاران در جشنوارۀ مطبوعات اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید