ترفند خرید انواع مبل راحتی جدید

به گزارش مجله توسعه دهنده، مبلمان راحتی، امروزه به طور عادی در میان مردم جا افتاده و یکی از گزینه های خرید محسوب می گردد.

ترفند خرید انواع مبل راحتی جدید

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آف دکور، در ادامه راهنمای مربوط به خرید مبل راحتی را می خوانیم.

راهنمای خرید مبل راحتی

امروزه وارد هر خانه ای که بشوید، چه خانه های کوچک آپارتمانی و چه خانه های بزرگ ویلایی انواع مختلف مبل ها را مشاهده می کنید و حضور مبل ها در خانه ها به عنوان یک عضو ثابت در دکوراسیون داخلی منازل در آمده است و تاثیر بسیار زیادی در ظاهر خانه می گذارد. بیشتر افراد برای خرید مبلمان حساسیت زیادی به خرج می دهند و تمایل دارند وقت و هزینه ای که بابت خرید مبل صرف می نمایند منجر به یک انتخاب خوب و آگاهانه گردد.

کسانی که مقداری سطحی نگرتر هستند، فقط به ظاهر مبل توجه می نمایند اما بعد از مدتی از خرید خود پشیمان می شوند زیرا ممکن است مبلی که شما خریداری می کنید زیبایی چشم نواز داشته باشد اما از متریال خوبی در ساخت آن استفاده نشده باشد و یا فراوری با کیفیتی نداشته باشد. برای اینکه بخواهید یک مبل خریداری کنید باید نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید تا با رعایت همه آنها بتوانید بهترین خرید را انجام دهید.

از بابت تنوع مبلمان جای نگرانی نیست زیرا احتیاج بازار باعث شده که طراحان و فراورینمایندگان در صنعت مبلمان تنوع محصولات را بالا ببرند تا هر نوع سلیقه را پوشش دهد و حتی شما با میزان بودجه های مختلف می توانید مبل مورد نظر خود را تهیه کنید زیرا رنج قیمت بسیار متفاوت است و جوابگوی تقاضای مشتری است.

انواع مختلف مبلمان

مبل ها انواع مختلفی دارند که از جمله آنها می توان به مبل های استیل یا سلطنتی و مبل های کلاسیک و نیم استیل و راحتی اشاره نمود. شما با توجه به بودجه ای که در دسترس دارید و سبک کلی دکوراسیون که برای خانه خود انتخاب می کنید می توانید مبل مورد نظر خود را خریداری کنید.

ویژگی های مبل خوب چیست؟

از دید طراحان دکوراسیون داخلی مبلی خوب است که علاوه بر ظاهر زیبا از متریال خوبی در ساخت آن استفاده شده باشد و جنس کلاف مبل از چوب های با کیفیت و مرغوب باشد و همچنین فوم و اسفنجی که در قسمت نشیمن به کار می رود از نوع فوم سرد یا اسفنج 30 کیلویی باشد تا دوام مورد احتیاج را داشته باشد و خیلی زود تغییر حالت ندهد.

همچنین پارچه ای که روی مبلمان کشیده می گردد اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا پارچه علاوه بر زیبایی باید پرز ندهد و زود رنگش عوض نگردد تا احتیاج نباشد که چند وقت یکبار برای تعویض روکش هزینه کنید.

در هنگام خرید مبلمان باید حتماً آن را تست کنید و روی آن بنشینید تا مطمئن شوید صدای جیر جیر نمی دهد و از نظر اتصالات کاملا محکم و اصولی ساخته شده باشد و همچنین باید روی سطح مبل دست بکشید تا همه قسمت ها صاف و یکنواخت باشد و زدگی و بریدگی و خط و خش نداشته باشد.

ابعاد استاندارد برای مبل ها

یکی از مواردی که باید موقع خرید مبل به آن توجه کنید این است که علاوه بر توجهی که به سبک و متریال سازنده مبل می کنید به ابعاد و اندازه آنها هم توجه کنید تا متناسب با هدف شما و افرادی باشد که از آن استفاده می نمایند زیرا قرار است با نشستن روی مبل احساس راحتی داشته باشید و ساختار مبل به گونه ای باشد که از نظر فیزیکی دچار مشکل نشوید. پیشنهاد می کنیم که از نظر طول و عرض و ارتفاع کاملا مبل را با فیزیک خود و کسانی که از آن استفاده می نمایند و همچنین میزان فضایی که در دسترس دارید انتخاب کنید.

روکش و نشیمن مناسب مبلمان

وقتی که مبلی خریداری می گردد علاوه بر اینکه باید از چوب مرغوب در کلاف آن استفاده شده باشد، نشیمنی که مبل دارد اهمیت زیادی دارد چون شما باید احساس خوب و راحتی از نشست و برخاست روی آن داشته باشید و در طولانی مدت تغییر شکل ندهد. معمولاً فوم های سرد نسبت به فوم های گرم برای به کار رفتن در نشیمن مبل بهتر هستند زیرا دیرتر تغییر حالت می دهند و پارچه ای هم که به عنوان روکش روی مبل استفاده می گردد باید جنس خوبی داشته باشد و تراکم پارچه مناسب باشد تا پس از مدتی استفاده پرز ندهد و نخ نما نگردد و رنگ آن تغییر نکند.

معین بودجه قبل از خرید

حتماً میزان بودجه که می توانید برای خرید مبل راحتی اختصاص دهید را معین کنید تا بازه انتخابی شما محدودتر گردد و انتخاب راحت تری داشته باشید. در نهایت بدنه مبلمان را تست کنید و از فروشنده بخواهید که بابت مبلی که می خرید به شما ضمانت نامه و گارانتی بدهد تا با خیال راحت ترین خرید خود را انجام دهید.

لیست قیمت مبل راحتی

عوامل مختلفی روی قیمت مبل راحتی تأثیر گذار هستند که از جمله آنها می توان به جنس چوبی که در آن به کار رفته است و طول عمر و دوام آن و همچنین مواد سازنده مبل و سبک آن اشاره نمود. به طور معمول مبل های راحتی قیمت کمتری نسبت به مبل های استیل و کلاسیک دارند زیرا چوب کمتری در آنها به کار رفته است و مبل های استیل به مراتب از مبل های کلاسیک گرانتر هستند زیرا چوب و منبت کاری های بیشتری در آنها به کار رفته است. هر چه ظریف کاری ها و نقش و نگار ها بیشتر باشد قیمت بالاتر است.

از کارخانه به خانه با آف دکور

سایت آف دکور (offdecor.com) برای راحتی افراد امکانی را فراهم نموده تا آن ها بتوانند مبلمان و دکوراسیون مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و به وسیله سایت آف دکور آنالیز نمایند و با کیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری نموده و در سراسر ایران دریافت نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 432

به "ترفند خرید انواع مبل راحتی جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفند خرید انواع مبل راحتی جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید