بورس سوار بر موج تقاضا ، شاخص تا کجا رشد می نماید؟

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، کم کردن دامنه نوسان منفی سهم ها فشار فروش در بازار سهام را تقریبا از بین برد و بورس بر موج تقاضا سوار شد و در جریان معاملات امروز بیش از 3 درصد رشد کرد.

بورس سوار بر موج تقاضا ، شاخص تا کجا رشد می نماید؟

علی خسرو شاهی، کارشناس بازار سهام در رابطه با ادامه معاملات این هفته از بازار سهام گفت: معاملات این هفته از بازار سهام مثبت خواهد بود و احتمالا شاخص کل تا خاتمه معاملات این هفته از بازار سهام کانال یک میلیون و 300 هزار واحد را پس خواهد گرفت. اما برای پیش بینی ادامه فرایند بازار سهام باید تا از بین رفتن اثر کم کردن دامنه نوسان که مانند مسکن عمل کرد صبر کنیم.

این کارشناس در ادامه گفت: بازار سهام برای رشد بالای شاخص یک میلیون و 400 هزار واحد به انگیزه احتیاج دارد و فعلا این انگیزه در بازار سهام وجود ندارد و باید اخبار خوبی در رابطه با بهتر شدن روابط دیپلماتیک به بازار سهام برسد و از تصمیمات مخرب داخلی نیز پرهیز گردد.

این کارشناس در رابطه با ورود پول به بازار سهام گفت: بازار سهام کمبود نقدینگی دارد و بازگشت پول احتیاجمند بازگشت اعتماد است که فکر نمی کنم جلب اعتماد به این زودی ها محقق گردد و بی اعتمادی به بورس حتی در میان بازیگران عظیم نیز زیاد است.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1595

به "بورس سوار بر موج تقاضا ، شاخص تا کجا رشد می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس سوار بر موج تقاضا ، شاخص تا کجا رشد می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید