بوت میلیونی و لاکچری لاله اسکندری ، حسرت برانگیز

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش ساعدنیوز : لاله اسکندری با پوشیدن چکمه هایی که به گفته کاربران پلاستیکی و قدیمی است نظر کاربران را به خود جلب کرد .

بوت میلیونی و لاکچری لاله اسکندری ، حسرت برانگیز

لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون در سی و یکمین روز از آذر ماه 1354 در تربت حیدریه به دنیا آمد. لاله اسکندری یکی از بازیگران پیروز سینما و تلویزیون است.لاله اسکندری در رشته طراحی گرافیک در دانشگاه آزاد اسلامی تهران فارغ التحصیل شده و لاله اسکندری در زمینه عکاسی نیز فعالیت می نماید. لاله اسکندری با بازی در فیلم متولد ماه مهر پا به عرصه بازیگری گذاشت.

بیوگرافی لاله اسکندری

لاله اسکندری در برنامه ای تلویزیونی در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال در زندگی اش معجزه ای اتفاق افتاده است از خاطره تصادفش در چهار سالگی و هفت مرتبه تصادف مرگبار دیگر گفت.

او با بیان این که معجزه در زندگی ام بسیار اتفاق افتاده است. چون از سنین کودکی حادثه خیز بودم گفت: سال 1359، چهار سال و نیمم بود و خانه مان در اتوبان مدرس، بیهقی قرار داشت. با ماشینی که 135 تا سرعت داشت تصادف کردم. به بیمارستان 502 ارتش در خیابان بهار بردندم و 24 ساعت طول کشید تا پدر و مادرم پیدایم نمایند. وقتی تصادف اتفاق می افتد، شهریور 59، ساعت چهار و نیم بعدازظهر، سیامک برادر بزرگم به خانه می رود و به مادرم می گوید لاله تصادف کرد ولی نمرد! پدر و مادرم راه می افتند و بعد از تقریبا 20 ساعت پیدایم می نمایند. اسکندری ادامه داد: جمله ای که دکتر به پدرم می گوید این است که معجزه نجاتش داده است چون نه شکستگی داده بودم و نه ضربه مغزی شده بودم.

او با اشاره به این که از این اتفاقات در زندگی ام زیاد اتفاق افتاده است و 7 بار تصادف نموده ام گفت: تصادف آخر سر صحنه فیلمبرداری در اتوبان بابایی بود که راننده مان هم فوت شد. پزشکی که مرا جراحی کرد می گفت این تصادف حداقل کوری می داد، چون چشمم 33 بخیه خورد، حدقه ام خُرد شد و هنوز هم بعد از 16 سال آناتومی صورتم به حالت قبل برنگشته است. یکی اسمش را شانس می گذارد، یکی نظرکردگی و یکی حمایت.

منبع: رکنا
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2104

به "بوت میلیونی و لاکچری لاله اسکندری ، حسرت برانگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوت میلیونی و لاکچری لاله اسکندری ، حسرت برانگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید