بخش جدید مراقبت های ویژه در بیرجند راه اندازی شد

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند از راه اندازی بخش مراقبت های ویژه جدیدی برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا اطلاع داد.

بخش جدید مراقبت های ویژه در بیرجند راه اندازی شد

مسعود ضیائی اظهار کرد: با توجه به افزایش آمار موارد مراجعه به بیمارستان در مورد ابتلا به ویروس کرونا، ما شاهد افزایش بیماران بدحال هستیم که حدود 5 درصد از بیماران، نیازمند مراقبت های ویژه هستند و دستگاه ونتیلاتور برای آن ها لازم است.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، وی اضافه کرد: متاسفانه بخش مراقبت های ویژه که تا ماه های قبل تنها یک بیمار در آن بستری بود، با توجه به افزایش آمار مبتلایان تکمیل شد.

متخصص بیماری های عفونی اظهار کرد: در حال حاضر با همت مسئولین بیمارستان و دانشگاه، بخش مراقبت های ویژه جدیدی در بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با شش تخت راه اندازی شد که هم اکنون پنج تخت آن پر شده و بیمار دیگری نیز در حال انتقال به آن بخش است که متاسفانه این بخش نیز در حال تکمیل شدن است.

ضیائی خاطر نشان کرد: از هم استانی ها تقاضا می کنم هر چه بیشتر از خود مراقبت نمایند، در اماکن عمومی حتما ماسک بزنند، ضد عفونی و شستشوی دست فراموش نگردد و از اقداماتی که باعث افزایش موارد ابتلا به بیماری در این یک ماه شده مانند شرکت در مجالس عزا و عروسی، دورهمی ها، مسافرت، و مهمتر از همه جدی نگرفتن بیماری و عدم رعایت نکات پیشگیری پرهیز گردد تا همکاران ما فضا و انرژی کافی برای ارائه خدمات خوب به هم استانی ها داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1196

به "بخش جدید مراقبت های ویژه در بیرجند راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش جدید مراقبت های ویژه در بیرجند راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید