بازسازی معماری یک اصطبل بلااستفاده از دهه 60 میلادی

به گزارش مجله توسعه دهنده، یک زوج نقاش و هنرمند دیجیتال، اصطبلی بلا استفاده را در حومه شهر سیاتل خریداری نموده و تصمیم گرفتند با بازسازی معماری آن را تبدیل به فضای جدیدی نمایند و در نتیجه این پروژه شکل گرفت.

این زوج تصمیم گرفتند با بازسازی معماری این اصطبل و گاراژ فرسوده، آن را تبدیل به استودیویی برای کار و نقاشی نموده و هم چنین فضایی برای سکونت مهمانان خود ایجاد نمایند. برای این منظور آن ها گروه طراحی و معماری SHED Architecture & Design را انتخاب کردند.

بازسازی معماری یک اصطبل بلااستفاده از دهه 60 میلادی

جهت دریافت خدمات اجرای معنی روف گاردن در ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

اگر به عکس های قدیمی این اصطبل (در انتهای متن) که مربوط به دهه 60 میلادی است نگاه کنید به سختی باور خواهید کرد که این پروژه از دل آن فضای قدیمی و به هم ریخته خارج شده است.

اتاق اصلی پلانی باز دارد و می تواند به عنوان فضای استودیو و یا اتاق نشیمن مورد استفاده قرار گیرد. یک سرویس بهداشتی کامل، یک اتاق خواب شخصی و یک سینک برای این قسمت در نظر گرفته شده است.

دو درب انبار کشویی زرد رنگ که بر روی شیاری پیوسته به طول ساختمان حرکت می نمایند دسترسی به اتاق خواب، کمدها و سینک را ممکن می سازد.

برای تأمین کردن نور لازم جهت نقاشی و کار کردن، درب و پنجره های جدیدی به سبک میانه قرن بیستم تهیه شده و در اتاق اصلی و اتاق خواب نصب شد تا حس و حال آن دوره نیز تا حدودی زنده گردد.

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 845

به "بازسازی معماری یک اصطبل بلااستفاده از دهه 60 میلادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی معماری یک اصطبل بلااستفاده از دهه 60 میلادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید