این رستوران های دریایی در قبرس شمالی بسیار پرطرفدار هستند!

به گزارش مجله توسعه دهنده، رستوران های دریایی قبرس شمالی را می شناسید؟ قبرس شمالی یکی از جزایر زیبا در دریا مدیترانه است که به دو قسمت شمالی و جنوبی بین ترکیه و یونان واقع شده است. قبرس شمالی به عنوان جمهوری قبرس از طرف کشور ترکیه شناخته می گردد و فرهنگ و آداب و رسوم آن نزدیک به ترکیه است. به همین علت تنوع غذایی بسیار شبیه به ترکیه دارد و می توانید در سفر به این جزیره زیبا انواع غذاهای محلی و دریایی قبرسی و ترکی را با تنوع بالا در رستوران های دریایی قبرس شمالی و کافه رستوران ها میل کنید.

این رستوران های دریایی در قبرس شمالی بسیار پرطرفدار هستند!

در این مطلب از خبرنگاران قصد داریم به معرفی برترین رستوران های دریایی قبرس که دارای تنوع غذایی بالا و سرو انواع غذاهای دریایی با تازه ترین مواد هستند بپردازیم.

Grida Balık Restaurant Kıbrıs - رستوران گریدا بالیک قبرس

یکی از برترین رستوران های دریایی قبرس که می توانید خوشمزه ترین غذاهای دریایی را برای ناهار و شام در محیطی محبت آمیز میل کنید رستوران گریدا بالیک قبرس است. این رستوران روزانه غذاهای دریایی تازه را که مستقیماً از دریا مدیترانه صید می شوند سرو می نماید و منو آلاکارته با غذاهای دریایی منحصر به فرد در جزیره ارائه می دهد. در رستوران گریدا بالیک به عنوان پیش غذا از مهمانان با زیتون خرد شده، کره سیر، ترشی کرفس، هوموس، دیپ بادمجان با ماست، پنیر سفید و بسیاری موارد دیگر پذیرایی می گردد.

از غذاهای دریایی این رستوران می توان به ماهی آزاد دودی، آنچوی با روغن زیتون، باس دریایی و ماهی مرکب در روغن زیتون اشاره نمود. بعضی از غذاهای ویژه رستوران هم شامل کرپ غذای دریایی، کتلت ماهی باس کبابی، کاسه ماهی هامور سفید، شیش اره ماهی (روی سیخ) و میگوی جامبو در کره و سیر هستند. رستوران دریایی Grida Balık Restaurant Kıbrıs همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب پذیرای مشتریان است.

رستوران دریایی ست فیش - Set fish - رستوران های دریایی قبرس شمالی

رستوران دریایی Set Fish قبرس یک رستوران بسیار محبوب برای علاقمندان به غذاهای دریایی است. این رستوران دارای دکوراسیونی زیبا و منحصر به فرد است و طراحی آن شامل عناصر دریا و اقیانوس است. منو رستوران Set Fish از تنوع بسیاری برخوردار است که شامل ماهی های تازه و دریایی است که با استفاده از برترین مواد اولیه و طبخ درست، غذاهایی خوشمزه و لذیذ را به مهمانان خود تحویل می دهد.

بعلاوه، این رستوران انواع سوشی، میگوها و کربیدهای متنوع را نیز ارائه می دهد تا انتظارات همه دسته های علاقمندان به غذاهای دریایی را برآورده کند. رستوران دریایی ست فیش با کیفیت بالا، محیطی دلپذیر و غذاهای خوشمزه، توانسته به یکی از برترین رستوران های دریایی قبرس شمالی برای برای دوستداران غذا دریایی تبدیل گردد.

رستوران دریایی ماهی مرداب - Lagoon Fish Restaurant

رستوران ماهی مرداب در نزدیکی بندر گیرنه، روبروی رستوران نیازی واقع شده و به علت سرو غذاهای تازه و لذیذ دریایی در بین مشتریان بسیار معروف است. منو این رستوران شامل منوی آلاکارته با غذاهای ماهی جزیره است که با ظرافت خاصی تهیه و طبخ می شوند. این رستوران برای کسانی است که می خواهند طعم غذاهای ماهی قبرسی را با مزه های محلی و غذاهای خوشمزه در منو تجربه نمایند مناسب است.

رستوران ماهی مرداب یک مکان ساحل با محیطی راحت است که برای خوردن یک شام لذیذ در ساحل و مناسبت های خاص نیز مناسب است و همه روزه از ساعت 12 تا 12 شب میزبان مشتریان است.

رستوران دریایی دستینی دنیز - Destiny Deniz - رستوران های دریایی قبرس شمالی

رستوران دریایی Destiny Deniz یکی دیگر از رستوران های دریایی قبرس شمالی است که دارای فضایی رو به دریا زیبا با نمایی خیره نماینده از دریای مدیترانه است. این رستوران دارای طراحی زیبا و لوکس است و منوی آن پر از تنوع غذاهای دریایی بی نظیر از ماهی ها، صدف ها و بسیاری از غذاهای دریایی دیگر است که با استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت بالا تهیه می شوند. بعلاوه در این رستوران می توانید سوشی و سالادهای دریایی و غذاهای دریایی پخته شده به سبک محلی و بین المللیرا میل کنید.. رستوران دریایی دستینی دنیز با منظره ها طبیعی خیره نماینده و خدمات بی نظیر به مهمانان خود یک تجربه متفاوت از غذاهای دریایی در یک محیط شیک و دلنشین را ارائه می دهد.

رستوران دریایی هوردنیز فیش - Hurdeniz Fish Restaurant

رستوران دریایی Hurdeniz Fish قبرس، یک مقصد بسیار معروف برای هواداران غذاهای دریایی در قبرس است. این رستوران در نزدیکی ساحل زیبای قبرس با دسترسی آسان به آب های دریا واقع شده و به مهمانان خود تجربه ای بی نظیر از مزه های دریایی در یک محیط دلنشین را ارائه می دهد. منو رستوران هوردنیز فیش پر از تنوع غذایی است که از جمله غذاهای معروف آن می توان به ماهی ها، صدف ها و سایر غذاهای دریایی دیگر اشاره نمود که با استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت، برترین غذاهای دریایی را به مشتریان تحویل می دهد.

علاوه بر غذاهای دریایی، در این رستوران انواع سالاد، سوپ و غذاهای بین المللی را نیز ارائه می دهد و مناسب برای تمام ذائقه ها است. رستوران هوردنیز فیش با منظره خیره نماینده دریا و آب های آبی به همراه طعم لذیذ و خدمات با کیفیت خود، محیطی دلنشین برای لذت بردن از غذاهای دریایی در قبرس به شمار می رود.

رستوران دریایی پریس فیش - Peris Fish Restaurant

رستوران دریایی Peris Fish قبرس، یکی دیگر از رستوران های دریایی قبرس شمالی است که در موقعیتی استثنایی در نزدیکی ساحل زیبا قبرس با منظره زیبایی از اقیانوس قرار گرفته است. این رستوران به میهمانان خود تجربه ای لذت بخش و دلپذیر از غذاهای دریایی در یک محیط آرام و شیک را ارائه می دهد. منوی رستوران دریایی پریس فیش پر از غذاهای متنوع دریایی شامل انواع ماهی، صدف و دیگر غذاهای دریایی است که با استفاده از مواد تازه و انتخاب دقیق، غذاهای خوشمزه و منحصر به فردی را به مهمانان خود تحویل می دهد. این رستوران ارائه دهنده انواع سوشی، سالادها و غذاهای دریایی پخته شده به روش های مختلف برای تمامی سلیقه ها است.

رستوران دریایی شاینا بیچ - shayna beach club - رستوران های دریایی قبرس شمالی

رستوران دریایی Shayna Beach Club در قبرس شمالی یک مقصد بی نظیر برای علاقمندان به غذاهای دریایی است. این رستوران در منطقه ای با دسترسی آسان به ساحل زیبا قبرس شمالی قرار گرفته است و با دکوراسیونی زیبا و بعلاوه امکانات مدرن خود، تجربه ای لوکس و آرامش بخش را به مهمانان ارائه می دهد. منوی متنوع رستوران دریایی شاینا بیچ شامل غذاهای دریایی تازه، ماهی، میگو و سایر غذاهای دریایی است که با استفاده از برترین مواد اولیه تهیه می شوند. بعلاوه، در این رستوران انواع سالاد، سوپ و غذاهای دریایی متنوع را می توانید در محیطی زیبا و محبت آمیز میل کنید.

رستوران دریایی بنوز - Benoz Restaurant

رستوران دریایی Benoz در قبرس شمالی، یکی از رستوران های دریایی قبرس شمالی شمالی است که به علت ارائه غذاهای تازه و لذیذ در بین مشتریان امتیاز بالایی را به دست آورده است. این رستوران در ساحل قبرس شمالی واقع شده و دارای دکوراسیونی زیبا و منحصر به فرد است که تجربه ای لذت بخش را به مهمانان خود ارائه می دهد. منوی متنوع رستوران دریایی بنوز شامل ماهی، صدف، میگو و سایر غذاهای دریایی تازه است که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و آشپزان حرفه ای تهیه می شوند.

بعلاوه، در این رستوران انواع سوشی، سالاد و غذاهای دریایی که بر پایه روش های متنوع پخته و سرو می شوند ارائه می گردد. این رستوران همه روزه از ساعت 12 تا نیمه های شب برای ناهار و شام و با داشتن محیطی دلنشین با منظره زیبا ساحل یک مقصد منحصر به فرد برای لذت بردن از طعم های دریایی و تجربه ای مجذوب کننده در قبرس شمالی است.

رستوران دریایی آنکور - Anchor Restaurant - رستوران های دریایی قبرس شمالی

رستوران دریایی Anchor در قبرس شمالی، یک مقصد محبوب برای علاقمندان به غذاهای دریایی با طعمی فرق دارد. این رستوران در نزدیکی ساحل قبرس شمالی واقع شده و دارای آب وهوای دریایی و منظره شگفت انگیزی از دریا است که تجربه ای لذت بخش با ارائه غذاهای شگفت انگیز را به مشتریان هدیه می دهد. رستوران دریایی آنکور دارای منوی متنوع است که شامل ماهی، صدف، میگو و سایر غذاهای دریایی تازه است که با استفاده از برترین مواد اولیه و روش های آماده سازی حرفه ای تهیه می شوند و به علت طعم لذیذ در بین مشتریان بسیار محبوب شده است. بعلاوه در این رستوران برنامه های زنده و اجرا موسیقی در فضایی دلنشین ارائه می گردد.

رستوران دریایی دوگوز آدرس - Dogus Adres Restaurant

رستوران دریایی Dogus Adres در قبرس شمالی در موقعیتی استثنایی در نزدیکی ساحل زیبای قبرس شمالی واقع شده است و به عنوان یکی از برترین رستوران های دریایی قبرس شمالی شناخته می گردد. این رستوران با طراحی شیک و مدرن، به میهمانان خود تجربه ای خاطره انگیز به مشتریان می دهد و دارای منو متنوع شامل ماهی، صدف، میگو و دیگر غذاهای دریایی تازه و خوشمزه است که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و آشپزان حرفه ای تهیه می شوند. علاوه بر غذاهای دریایی در این رستوران انواع سوشی، سالاد و غذاهای بین المللی هم ارائه می گردد و می توانید تجربه خوردن انواع غذاهای دریایی با همه ذائقه ها را داشته باشید.

کافه و رستوران دریایی هابور - Harbour Club Restaurant & Bar

رستوران دریایی Harbour Club Restaurant & Bar در قبرس شمالی، یک مقصد بی نظیر برای هواداران غذاهای دریایی است که در نزدیکی بندر قبرس شمالی واقع شده و دارای دکوراسیون شیک و مدرن و فضایی دنج است. در این رستوران مهمانان یک تجربه متفاوت از طعم های دریایی را خواهند داشت. کافه . رستوران دریایی هابور دارای منوی متنوع شامل ماهی ، صدف ، میگو و دیگر غذاهای دریایی تازه و لذیذ است که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و به وسیله آشپزان حرفه ای، غذاهای شگفت انگیزی را به مهمانان خود ارائه می دهد. بعلاوه، در این رستوران انواع نوشیدنی های خوشمزه و موسیقی زنده هم برای تجربه ای مجذوب کننده هنگام تهیه برای مهمانان ارائه می گردد. این رستوران با منظره زیبا از بندر و خدمات با کیفیت یک محل زیبا و شگفت انگیز برای لذت بردن از غذاهای دریایی و تجربه ساحلی در قبرس شمالی است.

حرف آخر درباره رستوران های دریایی قبرس شمالی

غذاهای قبرس دارای تنوع بالایی هستند که به علت نزدیکی به فرهنگ غذایی مردم ترکیه با ذائقه ایرانیان سازگارتر است. به همین علت در این مطلب سعی کردیم به معرفی برترین رستوران های دریایی قبرس شمالی از نظر کاربران و مشتریان بپردازیم تا در سفر به این جزیره زیبا و تاریخی بتوانید انواع غذاهای دریایی را در محیطی زیبا و دنج با تازه ترین مواد اولیه که از دریا صید می شوند میل کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 شهریور 1403 بروزرسانی: 9 شهریور 1403 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2434

به "این رستوران های دریایی در قبرس شمالی بسیار پرطرفدار هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این رستوران های دریایی در قبرس شمالی بسیار پرطرفدار هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید