ایرج عرب: از وزیر خواهش کردم با استعفایم از پرسپولیس موافقت کند

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، ایرج عرب بعد از معرفی محمدحسن انصاریفرد به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس به جای وی گفت: من قبلا استعفایم را تکذیب نکرده بودم. استعفای من باز بود که وزیر ورزش آنرا نمی پذیرفت.

ایرج عرب: از وزیر خواهش کردم با استعفایم از پرسپولیس موافقت کند

وی افزود: از وزیر خواهش کردم که به خاطر مسائل شخصی با استعفایم موافقت کند که در نهایت این رخ داد.

مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره میزان بدهی این باشگاه تاکید کرد: برای دریافت مجوز حضور در لیگ برتر باید مبلغ 200 میلیون تومان پرداخت می کردیم که این مشکل حل شد. داریم کارهای مجوز حرفه ای آسیا را هم انجام می دهیم. از روز گذشته نزدیک به 300 صفحه مدرک و سند را امضا کرده ام! بدهی در پرسپولیس تمامی ندارد. سعی بر این بود که بدهی و تعهدات کمتری بماند. هر زمان و هر دوره ای که باشد تعهداتی هست که به مدیران بعدی منتقل می شود.

عرب با بیان اینکه وجود این بدهی ها طبیعی است، در پاسخ به اصرار خبرنگاران برای معین شدن میزان دقیق بدهی یادآور شد: نمی دانم چقدر بدهی داریم. بحث بدهی با تعهد جدا است و فکر می کنم شما این دو بحث را با هم مختلط کرده اید.

وی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس به بازیکنان خودش هم بدهی دارد؟ گفت: در یک ماه اخیر پرداختی های خیلی خوبی به بازیکنانمان داشتیم و بیشتر بدهی های قبلی را پرداخت کردیم. بالای 80، 90 درصد بدهی را دادیم و حتی با بعضی ها تسویه حساب کردیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 417

به "ایرج عرب: از وزیر خواهش کردم با استعفایم از پرسپولیس موافقت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرج عرب: از وزیر خواهش کردم با استعفایم از پرسپولیس موافقت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید