ایران از حیث مسئولیت پذیری اجتماعی رتبه 91 را در جهان دارد

به گزارش مجله توسعه دهنده، مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در نهمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجلیل از برگزیدگان مسئولیت پذیری اجتماعی، از رتبه پایین کشور در زمینه مسئولیت پذیری اجتماعی گفت و از مسئولان خواست با به رسمیت شناختن سمن ها به استحکام شاکله اجتماعی یاری نمایند.

ایران از حیث مسئولیت پذیری اجتماعی رتبه 91 را در جهان دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از شهرنوشت، حمید چوبینه در این همایش با تبریک پیشاپیش ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، گفت: با وجود این که جامعه به هم پیوسته ای داریم و مسائل دینی و مذهبی در کنار مسائل فردی اهمیت زیادی دارد، در زمینه مسئولیت پذیری اجتماعی صندلی مناسبی نداریم.

وی با بیان این که از نظر مسئولیت پذیری اجتماعی در میان 161 کشور دنیا در رتبه 91 قرار داریم، اظهار کرد: در کشورهای توسعه یافته و پیشرفته اسکاندیناوی به ازای هر 100 نفر یک سمن وجود دارد در حالی که این آمار در کشور ما به ازای هر 15 هزار نفر است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران ادامه داد: با وجود این که می توانیم بستر مناسبی برای مسئولیت پذیری اجتماعی داشته باشیم و به فکر هم نوعان خود باشیم، شرایط مساعدی در این زمینه نداریم.

چوبینه در سرانجام با بیان این که باید بسترسازی کنیم تا سمن های مختلف در کنار مردم باشند، عنوان نمود: از تمام مسئولان و دست اندرکاران می خواهیم با به رسمیت شناختن سمن ها به عنوان قطراتی از شاکله اجتماعی، به استحکام آن یاری نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 821

به "ایران از حیث مسئولیت پذیری اجتماعی رتبه 91 را در جهان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران از حیث مسئولیت پذیری اجتماعی رتبه 91 را در جهان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید