ایده دکوراسیون منزل

به گزارش مجله توسعه دهنده، جهت بازدید و مشاوره در مورد طراحی داخلی ملک خود با شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا نماس حاصل فرمایید : 09125754921 و 021-44274146

ایده دکوراسیون منزل

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

استفاده کردن از پرده هایی خاص با طرح هایی بسیار ساده که می توانند نمای پنجره ها را دگر گون نمایند

پرده هایی که طرح آن ها ساده اما خاص هستند میتونند ابزار مناسبی برای جلوه بخشیدن به پنجره های منزل و یا محل کار باشند . این سبک از پرده ها باید حتما در هماهنگی کامل با دیگر اجزا انتخاب شوند تا مجموع کامل فضا های داخلی بسیار زیبا و خیره نماینده باشد .

استفاده کردن از پنجره های ارسی برای جلوه بخشیدن هر چی بیشتر به پنجره ها

پنجره های ارسی همواره برای ما این یاد بود را به همراه می آورند که بخشی از هنر پیشینه و تاریخ ایرانی محسوب می شوند ظاهری اصیل ، آراسته و ایرانی دارند که می توانند به ما در جلوه گر شدن فضا ها یاری نمایند . این امکان وجود دارد تا با استفاده از شیشه های رنگی شمایلی متفاوت نسبت به ظاهر قدیمی آن ها به وجود بیاید و به همان اندازه زیبایی خود را در اختیار چیدمان داخلی فضاهای ما بگذارد .

استفاده از شید ها در نمای ساختمان و پوشش دادن قاب پنجره ها

در نمای مدرن ساختمان می توان به آسانی شید هایی را کار گذاشت که قاب های پنجره به طور کامل پوشیده گردد . این کار علاوه بر زیبایی که به همراه دارد می توانند موجب ایجاد یک حریم بین فضای خصوصی داخل ساختمان با فضای عمومی خارج ساختمان داشته باشید و قاب های قدیمی را نیز پوشش بدهد .

منبع: هیرادانا
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 996

به "ایده دکوراسیون منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده دکوراسیون منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید