آنالیز دکوراسیون داخلی سه دستگاه آپارتمان شیک کوچک و زیبا

به گزارش مجله توسعه دهنده، افرادی که در شهر زندگی می نمایند باید با مسائل زیادی دست و پنجه نرم نمایند. همسایگان شلوغ، آلودگی صوتی، خرابی آسانسور و چیزهای دیگر. اما در این بین یک آپارتمان شیک کوچک و راحت کمترین چیزی است که خانه دارهای شهری به آن احتیاج دارند. با وجود چنین زندگی سریع و شلوغی داشتن کمتر از این، وقعا آزار دهنده خواهد بود. در این مطلب خانه هایی را آنالیز خواهیم کرد که علی رغم واقع شدن در شلوغ ترین مکان های شهر، فضایی بسیار آرامش بخش و راحت را به تصویر می کشند.

آنالیز دکوراسیون داخلی سه دستگاه آپارتمان شیک کوچک و زیبا

چنین خانه های تعریف واقعی یک آپارتمان شیک کوچک هستند که برای زندگی شهری کاملا مناسب بوده و نیازهای ضروری یک خانواده کم جمعیت را به برترین شکل پوشش می دهند. تمام این خانه در عین زیبایی و شخصیت داشتن، راحت و آرامش بخش بوده و به هیچ اسم آرامش و راحتی را فدای مد و زیبایی ننموده اند. با این حال مشاهده خواهید کرد که آپارتمان های زیر همچنان زیبا و خاص به جای مانده اند. امیدوارم بتوانید از ظاهر طراحی داخلی این آپارتمان های شیک، نکاتی مفید و کاربردی بدست آورید.

اولین آپارتمانی که آنالیز می کنیم در یکی از شلوغ ترین مکان های شهر نیویورک، یعنی سنترال پارک قرار گرفته اما با همان نگاه اول پی به سادگی و آرامش بی نهایت این خانه می بریم. کفپوش های چوبی به رنگ روشن انتخاب شده و در عین حال گرم و لطیف هستند. از آشپرخانه فقط می گردد جزیره کاشی کاری شده به رنگ خاکستری را دید زیرا باقی فضا مانند کابینت ها و وسایلی مانند یخچال، کاملا پنهان شده اند. اتاق خواب هم به وسیله دیواری شیشه ای فلزی، از آشپزخانه جدا شده تا نور بدون مانع در همه جای خانه جریان داشته باشد. البته پشت دیوار شیشه ای، پرده هم نصب شده تا فضای خصوصی کافی فراهم گردد.

قسمت ورودی خانه هم خیلی ساده و کاربردی طراحی شده، کمدهای چوبی به رنگ روشن با دستگیره های جالب و همینطور پادری های هندسی شکل این فضا را تزیین نموده اند. قرار گیری آینه قدی عظیم کنار کمد هم به عظیمتر دیده شدن فضا یاری زیادی می نماید. در همین قسمت سرویس بهداشتی و حمام قرار گرفته که آن هم طراحی زیبا و بسیار خاصی دارد. قسمت دوش حمام به کاشی های خاکستری یکدست از بقیه فضا که به رنگ سفید بوده و قسمت سرویس بهداشتی محسوب می گردد جدا شده است.

آپارتمان شیک کوچک دوم در شهر کیف مرکز کشور اوکراین قرار گرفته و مانند یک مروارید می درخشد. همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید، رنگ های زنده و قوی مانند قرمز، سبز، آبی و مشکی در زمینه تک رنگ و سفید خانه بی نهایت زیبا و جالب خودنمایی می نمایند. این رنگ ها به نقطه کانونی خانه تبدیل شده و در همان اولین نگاه، تمام توجهات را به سوی خود جلب می نمایند. مبلمان قرار گرفته در خانه هم بسیار ساده اما با طراحی ظریف و زیبا است که باعث شده هر کدام از قطعات خاص و تک دیده شوند.

در آشپزخانه پرده ای ضخیم به رنگ آبی قرار گرفته که هم جنبه دکوری دارد و هم کاربردی. پشت این پرده تعدادی قفسه بهمراه لوازم آشپزخانه مانند یخچال فریزر و گاز پنهان شده که به راحتی با کنار زدن پرده قابل استفاده خواهند بود. کنار این پرده راهروی ورودی خانه وجود دارد که به هیچ اسم دست کم گرفته نشده و با دقت زیاد تزیین شده است. هر قسمت دیزاین مخصوص به خود را دارد اما در عین حال سعی شده همه چیز ساده و شیک بنظر برسد. اتاق خواب هم ساده بوده که بغیر تخت خواب و کمد و یک میز کنار تختی چیز دیگری ندارد. در حمام هم با وجود فضای کم یک وان مبه وسیله در کنج دیوار بین فضای دوش و روشویی قرار گرفته است.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

و در نهایت می رسیم به آپارتمان سوم که در همان نگاه اول تعیین می گردد که سبکی صنعتی و مدرن را در پیش گرفته است. توجه کنید که هدف اول از طراحی داخلی آپارتمان شیک کوچک، راحتی و آرامش بخش بودن آنهاست. با وجود وسایل کم تر در خانه فکر و چشم ما کمتر درگیر خواهند شد و در عوض فرصت بیشتری برای لذت بردن از وسایل اندک موجود در خانه خواهیم داشت. شاید در نبود فرش و حضور رنگ های تیره و عناصری مانند فلز و سرامیک، همه چیز خیلی سرد بنظر برسد اما در چنین شرایطی وجود پنل های چوبی دیواری و همینطور مبلمان چرم قهوه ای رنگ براحتی می تواند فضا را متعادل جلوه دهد.

منبع: اتاق
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1886

به "آنالیز دکوراسیون داخلی سه دستگاه آپارتمان شیک کوچک و زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز دکوراسیون داخلی سه دستگاه آپارتمان شیک کوچک و زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید