انتقال هافبک بارسلونا به اینتر نهایی شد؟

به گزارش مجله توسعه دهنده، به نظر می رسد آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بارسلونا با اینتر به توافق دست یافته است.

انتقال هافبک بارسلونا به اینتر نهایی شد؟

با تور ارزان اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بر کسی پوشیده نیست که آنتونیو کونته، سرمربی اینتر علاقه زیادی به خرید آرتورو ویدال داشته و بعد از تجربه پیروز کار کردن با این هافبک جنگنده در یوونتوس، در ماه های اخیر بارها از مدیران نراتزوری خواسته زمینه جذب این بازیکن را فراهم نمایند.

اگرچه در هفته های اخیر بارسلونا به جدایی هافبک باتجربه خود مخالفت نموده بود، اما اتفاقات روزهای اخیر و شکایت آرتورو ویدال از بارسلونا به دلیل عدم پرداخت حق و حقوق این بازیکن باعث شده شانس انتقال او به اینتر افزایش یابد.

فاکس اسپورت ساعتی قبل مدعی شد این انتقال در آستانه نهایی شدن بوده و اینتر با آرتورو ویدال برای انعقاد قراردادی دو ساله و با دستمزد 5 میلیونی به توافق رسیده است. در حال حاضر اینتر تنها باید با سران بارسا به توافق دست یابد که با توجه به اتفاقات اخیر این امر هم محتمل به نظر می رسد.

امروز نیز باشگاه بارسلونا ضمن انتشار بیانیه ای مدعی شد این بازیکن حالا که متوجه وجود پیشنهاد جدیدی شده شکایت نموده تا اینگونه نارضایتی خود را نسبت به رفتار ویدال نشان دهند. با توجع به شکرآب شدن رابطه طرفین و البته ابراز نارضایتی های ابتدای فصل ویدال از نیمکت نشینی های متوالی، بعید است او دیگر در بارسلونا باقی بماند و احتمالا کونته در نیم فصل دوم شانس کار کردن با هافبک مورد علاقه خود را پیدا خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 779

به "انتقال هافبک بارسلونا به اینتر نهایی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال هافبک بارسلونا به اینتر نهایی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید