فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در خطر محرومیتی 4 جلسه ای

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرگزاری خبرنگاران- محتمل است لیونل مسی به دلیل حرکتش در بازی دیشب مقابل اتلتیک بیلبائو که موجب دریافت اولین کارت قرمزش در بارسلونا شد، تا 4 جلسه از همراهی تیمش محروم گردد.

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در خطر محرومیتی 4 جلسه ای

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، لیونل مسی دقیقه 120 فینال سوپرکاپ کنترلش را از دست داد و با مضروب کردن بازیکن بیلبائو برای اولین بار با پیراهن بارسا اخراج شد. بازی فینال سوپرکاپ اسپانیا بین بیلبائو و بارسا به دقیقه 120 رسیده بود که لیونل مسی در یک صحنه بیرون محوطه جریمه بیلبائو کنترلش را از دست داد و آسیر ویالیبره بازیکن حریف را مضروب کرد.

صحنه ابتدا از دید خیل مانسانو داور بازی به دور ماند ولی به وسیله وی ای آر به وی گوشزد شد که به کنار زمین برای بازبینی بیاید. در تکرار تصویر معین بود که مسی پس از یک نبرد تک به تک با ویالیبره زننده گل دوم بیلبائو او را از پشت مضروب نموده و سرنگون می نماید. این خطای بدون توپ خشن از سوی مسی با کارت قرمز جریمه شد و او یک دقیقه انتهای را از دست داد. امروز اما تصاویری دقیق تر و از روبرو منتشر شده که نشان می دهد مسی به صورت بازیکن بیلبائو ضربه نمی زند و تنها با کشیدن او را سرنگون می نماید. تصویری که بارسلونا با استناد به آن میخواهد به کمیته انضباطی درخواست فرجام دهد.

ویالیبره در انتها بازی و در مورد ضربه مسی گفت: نباید وارد جنجال و حاشیه شد. از نظر من حرکت مسی یک حمله عامدانه واضح بود. بازی را عقب بودند و این احساس عجز و ناتوانی طبیعی بود ولی هر چه بود تمام شد و داور هم تصمیم درستی گرفت. ویالیبره زننده گل تساوی بخش بیلبائو در دقیقه 91 نیز بود و باعث شد کار به دو وقت اضافه بکشد.

شب گذشته (17 ژانویه) دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در فینال رقابت های سوپرجام اسپانیا به مصاف هم رفتند که این ملاقات با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم باسکی به انتها رسید. اسکار دی مارکوس، آسیر ویالیبره و اینیاکی ویلیامز زننده سه گل بیلبائو در این مسابقه بودند و هر دو گل بارسلونا نیز توسط آنتوان گریزمان به ثمر رسید. اتفاق مهم دیگر این بازی اما، اخراج لیونل مسی از زمین بازی در دقیقه 121 به علت انجام حرکت غیر ورزشی بر روی ویالیبره، بود.

گفته می گردد اتحادیه فوتبال اسپانیا، این هفته، در مورد مدت زمان محرومیت لیونل مسی به دلیل اخراج از بازی مقابل اتلتیک بیلبائو، تصمیم خواهد گرفت. چیزی که قطعی به نظر می رسد این است که مسی در دو بازی آینده تیمش، مقابل کورنلا در جام حذفی اسپانیا و الچه در رقابت های لالیگا محروم خواهد بود و در صورت محرومیت او به مدت 4 جلسه، او دور بعدی رقابت های جام حذفی اسپانیا را در صورت صعود تیمش و البته ملاقات مقابل اتلتیک بیلبائو در نیوکمپ را از دست خواهد داد.

لیونل مسی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا برابر سوسیداد را به دلیل مصدومیت از دست داده بود. مشکل کشیدگی عضله پشت ران پای چپ مسی نزدیک بود او را از بازی فینال محروم کند اما در نهایت او توانست در تمرین روز گذشته و امروز بارسا شرکت نموده و خود را به فینال برساند. مسی از ابتدا برابر بیلبائو در میدان بود ولی کمتر نشانی از روزهای اوجش داشت. او که به وضوح کمتر می دوید و سعی می کرد به پای چپ خود فشار وارد نکند روی گل اول بارسا در دقیقه 40 تاثیرگذار بود. روی ریباند ضربه او بود که گریزمان توانست گلزنی کند.

در تکرار تصویر معین بود که مسی پس از یک نبرد تک به تک با ویالیبره زننده گل دوم بیلبائو او را از پشت با مشت مضروب نموده و سرنگون می نماید. این خطای بدون توپ خشن از سوی مسی با کارت قرمز جریمه شد و او یک دقیقه انتهای را از دست داد. خطای مسی نشان از عجز و ناتوانی واضح او در دقایق انتهای داشت و یک نمایی واضح از شرایط کنونی بارسلونا بود.

در هر صورت مسی راهی رختکن شد و بارسا هم بازی را 3-2 باخت تا اولین جام فصل از دست برود. این خطای شدید غیرورزشی می تواند مسی را تا 4 جلسه از همراهی بارسلونا محروم کند. او بازی با کورنیا در کوپا دل ری و دو بازی لالیگا را از دست خواهد داد. بارسا در صورت صعود به یک هشتم نهایی کوپا دل ری مسی را در این مرحله نیز در اختیار نخواهد داشت و در صورت حذف، مسی سه بازی لالیگا را از دست می دهد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1553

به "فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در خطر محرومیتی 4 جلسه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در خطر محرومیتی 4 جلسه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید