امارات سفارتخانه خود در مراکش را تخلیه کرد

به گزارش مجله توسعه دهنده، طبق گزارش های خبری مراکش، امارات بیشتر مسؤولان ارشد سفارتخانه خود در مراکش را خارج نموده است و این مسأله نشان از عمق اختلافات میان رباط و ابوظبی دارد.

امارات سفارتخانه خود در مراکش را تخلیه کرد

به گزارش خبرنگاران، سایت الصحیفه مراکش به نقل از منبعی مطلع در داخل سفارت امارات در رباط اعلام نمود، به رغم فعالیت های اجتماعی و مالی متعدد امارات برای پنهان کردن عمق اختلافات میان خود و مراکش، روابط این دو کشور از بد به سمت بدتر حرکت می نماید.

به نوشته این سایت، جزئیات اختلافات شدید میان دو کشور زمانی کاملاً آشکار شد که ابوظبی اکثر مسؤولان ارشد سفارت خود در رباط را خارج کرد. وزارت خارجه امارات این مسؤولان را فراخواند و سپس آنها را از سفارت خانه خود در مراکش خارج کرد.

از برجسته ترین این دیپلمات های اماراتی، علی سالم الکعبی، سفیر این کشور در مراکش است که ماه آوریل با عجله به ابوظبی احضار شد و از آن موقع تاکنون به مراکش بازنگشته و مسؤولی نیز به جای وی مشخص نشده است.

سایت الصحیفه اعلام نمود، وابسته نظامی در سفارت امارات در مراکش نیز یکی دیگر از مقامات ارشد امارات است که رباط را ترک کرد و در این سفارت خانه تنها چهار کارمند وابسته به وزارت خارجه امارات باقی مانده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 545

به "امارات سفارتخانه خود در مراکش را تخلیه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امارات سفارتخانه خود در مراکش را تخلیه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید