اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به برنامه رای بدهند نه به قومیت

به گزارش مجله توسعه دهنده، علی کاظمی که از مسئولین قدیمی و باسابقه فوتبال و کمیته مسابقات فدراسیون بود در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: برای بررسی و شناخت بهترین گزینه باید برنامه همه دوستان را نگاه کرد.

اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به برنامه رای بدهند نه به قومیت

وی ادامه داد: من چون اطلاعاتی از برنامه دقیق دوستان ندارم نمی توانم نظر محکم بدهم، به هر حال فوتبال ما مسائل زیادی دارد که باید با برنامه درست شود. اما اگر بخواهم نسبت به شناخت قبلی هم از این چهار نفر صحبت بکنم باید بگویم که نسبت به آقای آجورلو شناخت کاملی دارم و می دانم که او سال هاست در فوتبال ایران کار کرده و حتی مدرک مربیگری هم دارد.

وی در خصوص شناختش از نامزدهای ریاست فدراسیون ادامه داد: کیومرث هاشمی مدتی در ورزش بوده، علی کریمی نیروی جوان و پر انرژی است که می خواهد به فوتبال کمک کند و عزیزی خادم هم مدتی عضو هیئت رئیسه فدراسیون بوده. در این مقطع رئیس فدراسیون فوتبال باید از نظر ورزشی و حتی سیاسی جایگاه قدرتمندی در کشور داشته باشد.

رئیس اسبق سازمان لیگ فوتبال در پاسخ به این سوال که به نظرش از بین این چهار گزینه کدام یک شانس بیشتری برای انتخاب شدن دارد؟ تاکید کرد: با کنار رفتن بهاروند یک مقدار معادلات به هم ریخت. باید ببینیم که آنهایی که در تیم بهاروند بودند می خواهند به چه کسی رأی بدهند. امیدوارم آرا به صورتی داده شود که خدشه ای به فوتبال ایران و انتخابات فدراسیون آن وارد نشود.

کاظمی همچنین گفت: اعضای مجمع نباید بدون شناخت و بدون دیدن برنامه هر چهار کاندیدا رأی بدهند. باید با شناخت کامل رأی بدهند نه به صورت فله ای و قومیتی. به هر حال انتخابی که آنها می کنند برای 4 سال ریاست فدراسیون را بر عهده خواهد داشت و باید فردی انتخاب شود که بتواند از عهده کار بربیاید.

کاظمی در خصوص موضوعاتی که پیرامون تماس ها و حمایت های علی کفاشیان به نفع یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال مطرح می شود گفت: رفتار کفاشیان درست نیست و نباید این اتفاقات رخ بدهد. البته شرایط فوتبال آنقدر جذاب است که خیلی از مدیران قبلی هم می خواهند به یک نوعی همچنان در فوتبال باشند یا اثر بگذارند.

این پیشکسوت قدیمی و باتجربه فوتبال ایران در پایان گفتگویش با خبرنگاران گفت: هرچند ممکن است که پای منافع مادی و معنوی هم وسط باشد، یک حالت دیگر هم دارد و آن اینکه امکان دارد آقایان خودشان را مدیون یکی از همین کاندیداها بدانند و برای اینکه بخواهند الطاف قبلی آنها را جبران کنند دست به چنین حرکاتی می زنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1652

به "اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به برنامه رای بدهند نه به قومیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به برنامه رای بدهند نه به قومیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید