اعتبارات سال آینده شهرداری های اردبیل افزایش می یابد

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، مسعود امامی یگانه عصر دوشنبه در دیدار چندی از مسئولان اجرایی شهرستان نیر توضیح داد: به منظور اجرایی شدن هر چه مناسب پروژه ها و طرح های عمرانی که با توسعه شهر و روستاها مرتبط است نیازمند جذب منابع مالی مورد انتظار خواهیم بود تا طرح های مورد نظر به شکل مطلوبی پیاده سازی شوند.

اعتبارات سال آینده شهرداری های اردبیل افزایش می یابد

وی اضافه نمود: شهرداری ها با تعریف پروژه های شاخص در اجرایی شدن و تکمیل پروژه ها اقدام نمایند تا برای زیباسازی شهری و فراهم آوردن امکانات مناسب تفریحی، گردشگری و خدماتی از هر گونه فرصت و ظرفیتی که در مناطق مختلف استان وجود دارد به همشهریان و گردشگران بهره برد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل یادآور شد: برخورداری شهرداری ها از برنامه جامع توسعه شهری و درنظر دریافت تمامی فعالیت هایی که به برخورداری از درآمد پایدار یاری کند در تمامی شهرداری ها مورد تاکید قرار گرفته و تحقق این موضوع وظیفه شهرداران و دهیاران استان را سنگین تر از همیشه خواهد نمود.

امامی یگانه ادامه داد: توجه به موقع به مطالبات قانونی مردم و درنظر دریافت ضوابط و قوانین اعلامی که به صراحت در آئین نامه اجرایی طرح های مختلف عمرانی درنظر گرفته شده است، بر میزان رضایتمندی مردم اضافه نموده و در ارتقای خدمات شهری نیز مفید واقع خواهد شد.

وی از شهرستان نیر به عنوان دروازه ورودی استان نام برد و اضافه نمود: با وجود قابلیت های خدادادی و طبیعی که در این منطقه وجود دارد، حمایت جدی مسئولان استانی در معرفی این شهر به عنوان یکی از شهرهای توریستی کشور مورد انتظار است تا رشد و شکوفایی مضاعف منطقه را شاهد شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 235

به "اعتبارات سال آینده شهرداری های اردبیل افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبارات سال آینده شهرداری های اردبیل افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید