اسماعیلی: استقلال قدرت شکست الهلال را دارد

به گزارش مجله توسعه دهنده، هافبک استقلال می گوید بعد از مشورت با دکتر نوروزی و شفر تصمیم به عمل جراحی گرفته است.

اسماعیلی: استقلال قدرت شکست الهلال را دارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، فرشید اسماعیلی، هافبک استقلال که ابتدای هفته عمل جراحی خود را پشت سر گذاشته بود، درباره وضعیت خودش اظهار کرد: با یاری پزشکان باشگاه و پزشک جراح عمل جراحی خود را با پیروزیت سپری کردم و حالا باید مراحل ریکاوری را پشت سر بگذارم. بیش تر از این نمی توانستم مصدومیت خود را تحمل کنم و مدت زیادی بود که با شرایط سخت برای استقلال به میدان رفتم و در نهایت با مشورتی که با دکتر نوروزی و آقای شفر داشتیم تصمیم گرفتم که عمل جراحی را انجام دهم.

او در ادامه صحبت هایش توضیح داد: برای استقلال آرزوی پیروزیت می کنم؛ هر چند کنار تیم نیستم اما دل من با تیم است و ای کاش می توانستم کنار استقلال حضور داشته باشم. برای پیروزیت استقلال و همبازیانم دعا می کنم و می دانم که تیم ما می تواند برابر الهلال نتیجه خوبی کسب کند و قدرت و اعتماد به نفس این کار را داریم. استقلال در بازی های اخیر بسیار خوب و پیروز ظاهر شده و اطمینان دارم همین روند را ادامه می دهد و بهتر هم می گردد.

اسماعیلی در خاتمه صحبت هایش گفت: از آقای فتحی بابت پیگیری های بعد و قبل عمل ایشان تشکر می کنم، همین طور از آقای شفر که پیگیر شرایطم بودند. به خصوص دکتر نوروزی که در چند ماه اخیر برای من سنگ تمام گذاشت و هر کاری توانست برایم انجام داد و پیگیر وضعیتم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 305

به "اسماعیلی: استقلال قدرت شکست الهلال را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیلی: استقلال قدرت شکست الهلال را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید