استقبال ترکیه از توافق آتش بس در قره باغ

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرگزاری خبرنگاران- ترکیه از توافق جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد آتش بس در قره باغ استقبال بس تاکید نمود.

استقبال ترکیه از توافق آتش بس در قره باغ

جهت دریافت خدمات ویلا سازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، ترکیه از توافق جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد آتش بس در قره باغ استقبال و بر ادامه همراهی با آذربایجان در فرایند اجرای مفاد آتش بس تاکید نمود.

مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای قرقیزستانی خود با اشاره به امضای تفاهم نامه آتش بس قره باغ گفت: موضوع چگونگی نظارت و بازرسی اجرای آتش مطرح است، در حال مصاحبه در این باره هستیم، ترکیه از این پس نیر هم در میدان هم در میز مذاکره در کنار جمهوری آذربایجان خواهد ماند.

ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه نیز با انتشار پیامی در توئیتر خاطرنشان کرد ترکیه از این پس نیز هم در میدان و هم در میز مذاکره در کنار جمهوری آذربایجان خواهد ایستاد.

حلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه هم با انتشار اطلاعیه ای خاطرنشان کرد تا خاتمه فرایند اجرای مفاد آتش بس و پس دادن سرزمین های اشغالی قره باغ به جمهوری آذربایجان، تاسیس و تامین دوباره صلح در منطقه، ترکیه در کنار جمهوری آذربایجان می ماند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1388

به "استقبال ترکیه از توافق آتش بس در قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال ترکیه از توافق آتش بس در قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید