ارتش میانمار مخالفان را گروه های تروریستی نامید

به گزارش مجله توسعه دهنده، ارتش میانمار با مقصر شناختن دولت اتحاد ملی در بمب گذاری ها، حملات خمپاره ای و قتل در این کشور، این حزب را یک گروه تروریستی نامید.

ارتش میانمار مخالفان را گروه های تروریستی نامید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، پس از روی کار آمدن ارتش میانمار به وسیله کودتا و کنار گذاشتن دولت این کشور در اول فوریه این کشور دستخوش ناآرامی و آشوب شده است. در روزهای اخیر نیز اخباری مبنی بر بمب گذاری و حمله شبه نظامیان به نیروهای ارتش میانمار مخابره شده که ارتش مخالفان را مسئول این اقدامات معرفی نموده است.

تلویزیون ملی میانمار با خطاب قرار دادن دولت اتحاد ملی اعلام نموده : آنها مسئول این همه تروریسم در نقاط مختلف کشور هستند.

کوشش های آسه آن برای یاری به بازگشت صلح به این کشور نیز تا به امروز بی نتیجه بوده است. در آخرین موضع گیری ارتش، نظامیان اجازه ورود فرستاده آسه آن به این کشور به بهانه ناآرامی را صادر ننموده و گفته اند پس از بازگشت ثبات به میانمار، آسه آن می تواند گروهی را برای آنالیز اوضاع به این کشور اعزام کند.

ماه میلادی گذشته، اعضای لیگ ملی برای دموکراسی به رهبری آنگ سان سوچی تشکیل دولت وحدت ملی را اعلام کردند. آنها این دولت را یک دولت مشروع توصیف می نمایند که توسط مرم میانمار برگزیده شده است.

روز چهارشنبه، آنها تشکیل واحدی را با نام نیروی دفاع مردم اعلام کردند و به گفته آنها، از مردم در برابر سرکوب نظامیان حفاظت می نماید.

طبق قانون ضد تروریسم میانمار، افرادی که با گروه هایی که تروریست طبق بندی شوند در تماس باشند، مجازات خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1751

به "ارتش میانمار مخالفان را گروه های تروریستی نامید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش میانمار مخالفان را گروه های تروریستی نامید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید