ادامه سریال بیانیه های تیم های لیگ رجحان علیه داوری؛ این قسمت: پدیده

به گزارش مجله توسعه دهنده، باشگاه پدیده شهرخودرو در واکنش به اتفاقاتی که در تبریز و در دیدار با تراکتورسازی رخ داد، بیانیه ای صادر کرد.

ادامه سریال بیانیه های تیم های لیگ رجحان علیه داوری؛ این قسمت: پدیده

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده، این باشگاه در واکنش به اتفاقات هفته های اخیر، به ویژه آنچه در تبریز رخ داد، بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر است:

به نام خدا

هیچگاه نخواسته ایم با هوچی گری و جنجال سازی بی مورد، نسبت به اتفاقاتی که در لیگ برتر رخ می دهد، موضع گیری کنیم. طرفداران پدیده می دانند که این تیم به عنوان تنها نماینده شرق کشور در لیگ برتر، جز امام مهربانی ها و طرفداران خونگرم خود، هیچ ندارد.

از اتفاقات و نا برابری هایی که در نیم فصل اول از سوی سازمان لیگ و بعضی داوران برایمان رقم زدند تا نتوانیم در بین تیم های بالا جدول باشیم که اتفاقاً تیرشان به سنگ خورد دیگر نمی خواهیم بگوییم که خود داستان مفصلی است.

اما در نیم فصل دوم بازهم متأسفانه اتفاقاتی به صورت سریالی و مستمر در حال وقوع است که مطمئن شده ایم، افرادی هستند که نمی خواهند پدیده پیروز باشد. چطور ممکن است در 4 هفته، 2 گل صحیح ما مقابل پیکان و صنعت نفت با تصمیم اشتباه تیم داوری بسوزد و امتیازاتی که می توانستیم بگیریم را از چنگمان بیرون آوردند؟ چطور ممکن است اتفاقات تبریز در مقابل دیدگان تیم داوری 6 نفره رقم بخورد و جز سکوت و عدم شجاعت داوران، هیچ نبینیم؟

صحنه منجر به گل تراکتورسازی را هزار بار نگاه می کنیم، در مقابل چشمان داور خط دروازه، مهاجم تراکتورسازی خطا می نماید اما گل تأیید می گردد تا یکی از جدی ترین رقبای ما برای قهرمانی و کسب سهمیه، سه امتیاز از این دیدار کسب کند. کاش داور کنار خط شرح دهد در آن لحظه در چه فکری کرد که چنین صحنه ای را دید و هیچ نگفت؟

بازیکن تراکتورسازی با مشت، اکبر صادقی را می زند، اما هیچ واکنشی نه از سوی داور نه از سوی 5 یاریش می بینیم. با این شرایط گویا اگر 10 داور هم در زمین باشند وقتی نمی خواهند تیمی به حقش برسد فایده ای ندارد!

به راستی خوش بین ترین علاقه مند به فوتبال هم با دیدن این اتفاقات و تصمیمات بحث برانگیز به این نتیجه می رسد که نه تنها داور مسابقه، بلکه تمامی همکارانش در این بازی شجاعتشان را بیرون از مستطیل سبز جا گذاشته بودند و از ترس و فشارهای دیگر به سوت خود نمی دمیدند؟!

مشت به اکبر صادقی هم خاتمه کار نبود. مسعود شجاعی، بازیکن تراکتورسازی با کلماتی توهین آمیز، یاری داور را مقابل دیدگان سرمربی و تمامی نیمکت نشینان ما خطاب قرار می دهد. یاری داور اتفاقات را به داور وسط منتقل می نماید اما تصمیم داور، گذر از این صحنه است! چرا که اخراج ممکن است داور را تحت فشار قرار دهد! چطور ممکن است چنین اتفاقی بیافتد و در نهایت داور جرأت برخورد با وی را نداشته باشد؟

در لیگی که انواع و اقسام نابرابری ها و فشارها را تجربه نموده ایم، هنوز هم شانس کسب سهمیه آسیایی داریم. برای رسیدن به این هدف می جنگیم اما واقعاً دیگر نمی دانیم چرا و با چه هدفی، به پدیده ظلم می گردد. پدیده در مقایسه با 4 مدعی دیگر کسب سهمیه آسیایی و قهرمانی، به گواه کارشناسان، از نظر کیفیت فنی به مراتب بالاتر از رقبا بوده است اما نمی دانیم با اتفاقات بیرون از زمین فوتبال چه کنیم؟ کاش داوری ها نیز در ادامه به شکلی باشد که بتوانیم در کنار کیفیت فنی، با کسب نتایج خوب، به حق مان در جدول نیز برسیم و در کنار آن بعضی لابی های افراد مختلف باعث رقم زدن شرایطی خارج از زمین فوتبال نگردد.

تا خاتمه لیگ، تمام اعضای باشگاه از بازیکن تا کادر فنی و مدیریت و طرفداران، در کنار هم واژه اتحاد را معنا می کنیم و بر هر فشار بیرونی که وجود دارد، غلبه می کنیم. ما پدیده شهرخودرو هستیم و با مدد امام رضا (ع) و طرفداران بی مثال و با غیرت مان، مدعی هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 289

به "ادامه سریال بیانیه های تیم های لیگ رجحان علیه داوری؛ این قسمت: پدیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه سریال بیانیه های تیم های لیگ رجحان علیه داوری؛ این قسمت: پدیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید