اداره نوسازی مدارس بروجرد راه اندازی می گردد

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرنگاران/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: اداره نوسازی مدارس شهرستان راه اندازی می گردد.

اداره نوسازی مدارس بروجرد راه اندازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

فاطمه مقصودی در جریان بازدید از اداره آموزش وپرورش شهرستان بروجرد و نشست با مدیر و معاونین این اداره که امروز 25 مهرماه صورت گرفت، اظهار کرد: باید از ظرفیت نیروهای بومی و دانش آموختگان بروجردی برای آموزش وپرورش استفاده کنیم.

وی توضیح داد: باید با انصاف و عدالت و بدون سیاسی کاری از ظرفیت نمایندگان برای برطرف مسائل این حوزه استفاده گردد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس اظهار داشت: آموزش وپرورش بروجرد با فرهنگ و پیشینه تاریخی مظلوم واقع شده و باید با برنامه ریزی دقیق در سطح ملی و استانی پیگیر مسائل شهرستان و بخصوص حوزه آموزش وپرورش باشیم.

مقصودی افزود: در بسیاری از مدارس شهرستان نیروهای غیربومی استخدام شده و پس از اخذ ردیف استخدامی با راه های غیرقانونی سعی در انتقال به دیگر شهرستان ها را دارند.

وی با اشاره به نبود نیروهای خدماتی در بعضی مدارس شهرستان، اعلام کرد: بعضی مدارس شهرستان از نبود نیروی خدماتی رنج برده و در بسیاری موارد موجب بروز مسائلی می گردد که در بعضی موارد نیز موجب سرقت اموال مدارس می گردد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با اشاره به مدارس تخریبی و یا در معرض تخریب شهرستان ادامه داد: باید با استفاده از توان ملی و پیگیری نمایندگان برای برطرف این مسائل کوشش کنیم و این مهم نیازمند همکاری بین بخشی و کوشش مدیران است.

مقصودی از به نبود اداره نوسازی مدارس در این شهرستان نیز انتقاد کرد و اضافه نمود: با توجه به مسائل مدارس این شهرستان، وجود این اداره در شهرستان بسیار مهم بوده که با پیگیری مستمر این مهم تحقق یافته و به زودی اداره نوسازی مدارس بروجرد راه اندازی می گردد.

وی حمایت از نیروهای نهضتی را مهم دانست و اظهار کرد: باید با برنامه ریزی و رایزنی مشکل این عزیزان نیز برطرف گردد تا بتوانند بدون دغدغه به تدریس بپردازند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1308

به "اداره نوسازی مدارس بروجرد راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اداره نوسازی مدارس بروجرد راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید