تور فرانسه: قهوه با طعم تاریخ در کافه و رستوران های پاریس

به گزارش مجله توسعه دهنده، آیا می دانستید واژه رستوران ریشه فرانسوی دارد و فرهنگ رستوران و کافه گردی را فرانسوی ها در تمام جهان باب کردند؟ بی علت نیست که کافه های پاریس هم مانند بناهای آن گردشگران را افسون نموده و به سوی خود فرا می خوانند. اگر می خواهید بدانید چه رازی در کافه رستوران های پاریس نهفته است که تمام جهان را شیفته خود نموده اند بهتر است ساعاتی از سفر خود به پاریس را فقط و فقط به کافه گردی و رستوران نشینی اختصاص دهید.

تور فرانسه: قهوه با طعم تاریخ در کافه و رستوران های پاریس

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

لاکچری بودن شهر پاریس به خیابان ها و بناهای آن محدود نمی گردد. بلکه رستوران های پاریس با داشتن فضای لوکس و ارائه غذاهای لذیذ جز برترین رستوران های جهان به تعداد می آیند. رستوران و کافه هایی که روزی میزبان مشاهیر و هنرمندان فرانسوی بوده و همچنان محبوبیت خود را حفظ نموده اند. نوشیدن یک فنجان اسپرسو یا سرو یک غذای اصیل فرانسوی در رستوران های خارق العاده پاریس تجربه ای بی نظیر است که برای گردشگران به ارمغان می آورد.

رستوران های پاریس

شهر پاریس مملو است از رستوران هایی که شما را در دل تاریخ باشکوه این کشور غرق نموده و یک شب عالی به سبک فرانسوی را برایتان رقم می زنند.

کافه رستوران Leprocope

کافه رستوران کروکوپ از قدیمی ترین و محبوب ترین رستوران های پاریس است که علاوه بر کافه به اسم بنایی ارزشمند و سرنوشت ساز در شهر پاریس شناخته می گردد. این کافه بیش از 3 قرن قدمت دارد و با اینکه بارها بازسازی شده اما به محض ورود به آن می توان هنرمندان و سیاستمداران فرانسوی را تصور کرد که در حال نوشیدن قهوه و بحث بر سر دموکراسی و آزادی سرزمینشان هستند.

به اعتقاد بسیاری از افراد نوشیدن قهوه را کافه کروکوپ از میان خانه ها و خیابان به کافه و رستوران کشاند، مردم عادی با تماشا افراد سرشناس به نشستن در کافه و نوشیدن قهوه روی آوردند و پس از گذشت مدتی کوتاه قهوه عضو جدایی ناپذیر محافل ادبی و سیاسی در کافه کروکوپ شد. بسیاری از قسمت های کروکوپ دست نخورده مانده و افراد می توانند پس از نوشیدن قهوه یا سرو غذا گشتی در کافه زده و محل نشستن نویسندگانی چون ولتر، روسو و حتی ناپلئون بناپارت را ببینند.

کافه کروکوپ در سال 1988 به طور جدی بازسازی شد و پس از آن با حفظ بسیاری از آثار خود، بخش رستوران را هم به منوی خود اضافه نمود. طرح های این کافه رستوران همگی داستان هایی از تاریخ فرانسه را بازگو می نمایند و هرکدام از اتاق هایش به نام افرادی مشهوری که در آن رفت و آمد می کردند نام گذاری شده است.

این کافه نوستالژیک و زیبا پس از گذشت قرن ها همچنان شکوه و عظمت خود را حفظ نموده و انتخاب اول بیشتر مردم پاریس و گردشگرانی است که می خواهند وعده غذایی خود را در مکانی خاص سرو نمایند.

آدرس: 13 Rue de lAncienne Comédie, 75006 Paris, France

رستوران Alleno Paris

رستوران آلنو در سال 1789 شروع به کار کرد. طرح این رستوران الهام گرفته از دوران شکوه و عظمت فرانسه می باشد. آلنو به وسیله سرآشپز معروف فرانسوی به نام یانیک آلنو اداره می گردد. این سرآشپز خلاق دستور پخت غذاهای قدیمی و نو فرانسوی را با هم ترکیب نموده و منویی مجذوب کننده و خلاقانه را در اختیار میهمانان قرار داده است. کیفیت و طعم غذاهای رستوران آلنو بی نظیر بوده و تزئینات زیبای غذاها هم اشتها را چند برابر می نماید. آلنو از رستوران های پاریس است که غذاهای اصیل فرانسوی را می توان در آن امتحان کرد.

آدرس: 8 Avenue Dutuit, 75008 Paris, France

.

رستوران Clamato

تا به حال آبمیوه ترکیبی از گوجه و صدف را امتحان نموده اید؟ کلامتو از برترین رستوران های پاریس است که خلاقانه ترین غذاهای ترکیبی دریایی را در منو خود دارد. آشپز و پرسنل این رستوران افرادی مجرب، حرفه ای و خوش اخلاق هستند و تمام کوشش خود را می نمایند تا لحظاتی خاطره انگیز را برای میهمانانشان رقم بزنند. صدف با طعم های مختلف معروف ترین غذای کلامتو است این صدف ها به قدری مجذوب کننده و خوشمزه هستند که محال است افراد بعد از تست آن ها، دوباره به این رستوران برنگردند.

آدرس: 80 Rue de Charonne, 75011 Paris, France

رستوران Lemeurice

اگر می خواهید یک شب در پاریس را همچون اشراف زاده های فرانسوی بگذرانید بی شک رستوران Lemeurice این امکان را برایتان فراهم خواهد نمود. Lemeurice از فاخرترین رستوران های پاریس است که تزئیناتی شگفت انگیز دارد. این رستوران نمای داخلی خود را از سالن صلح در کاخ ورسای الهام گرفته است. میز و جایگاه و ظروف رستوران همگی شیک و تجملی هستند و از میهمانان همچون خانواده های سلطنتی پذیرایی می گردد.

غذاهای سرو شده در رستوران فرانسوی هستند و طعم و کیفیتی بی نظیر دارند. در رستوران Lemeurice همه چیز برای گذراندن یک شب عالی به سبک اصیل فرانسوی آماده است.

آدرس: 228 Rue de Rivoli, 75001 Paris, France

.

رستوران Café dela paix

اگر اهل فیلم های فرانسوی باشید با تماشا کافه دلاپیکس، صحنه های آشنای زیادی را به خاطر خواهید آورد. این کافه محل فیلم برداری بسیاری از فیلم های عاشقانه فرانسوی است. کافه دلاپیکس فضای داخلی فوق العاده زیبا دارد و با وسایل کلاسیک تزئین شده است. این زیبایی خارق العاده از چشم نقاشان فرانسوی دور نمانده تا جایی که بسیاری از آنها دلاپیکس را بر روی بوم های خود به تصویر کشیده اند. منو کافه دلاپیکس همچون فضایش متفاوت و خارق العاده می باشد. در این کافه شما می توانید لذت نوشیدن قهوه اصیل فرانسوی را تجربه کنید.

آدرس: 5 Place de lOpéra, 75009 Paris, Franc

رستوران Café de Flore

کافه دفلور در خیابان سن ژرمن پاریس قرار گرفته و در گذشته پاتوق بسیاری از افراد معروف فرانسوی بوده است. فضای صمیمانه و بوی سحرانگیز اسپرسو باعث شده تا این کافه در بیشتر ساعات روز میزبان گردشگرانی باشد که در پی جایی برای استراحت و نوشیدن قهوه هستند.

آدرس: 172 Boulevard Saint-Germain, 75006 Paris, France

جهت دریافت ویزای شینگن، رزرو تور اروپا و رزرو تور اسپانیا با همکاران واحد فروش در آژانس هولپیمایی خبرنگاران تماس بگیرید.

معرفی 5 رستوران معروف مانیل، فیلیپین

معرفی شگفت انگیزترین سواحل اسپانیا

چطور ویزای آفریقای جنوبی بگیریم؟

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1902

به "تور فرانسه: قهوه با طعم تاریخ در کافه و رستوران های پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: قهوه با طعم تاریخ در کافه و رستوران های پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید