اتحادیه اروپا: تحولات منطقه و برجام محورهای سفر بورل به ایران هستند

به گزارش مجله توسعه دهنده، اتحادیه اروپا امروز (یکشنبه) اعلام نمود رئیس سیاست خارجی این اتحادیه به منظور گفت وگو درباره تحولات منطقه و برجام به ایران سفر می نماید.

اتحادیه اروپا: تحولات منطقه و برجام محورهای سفر بورل به ایران هستند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا سوم و چهارم فوریه (14 و 15 بهمن) به ایران سفر خواهد نمود و با حسن روحانی رئیس جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ملاقات خواهد نمود.

در بیانیه ای که اتحادیه اروپا داده، آمده است: این ملاقاتها فرصتی برای بحث درباره تحولات اخیر منطقه فراهم خواهد آورد. نماینده عالی اتحادیه اروپا اختیار قوی از طرف وزرای خارجه اتحادیه اروپا دارد تا تعامل دیپلماتیک با شرکای منطقه ای برقرار کند و تنش ها را کاهش دهد و برای بحران های اخیر به دنبال فرصتی برای راهکار های سیاسی باشد.

در ادامه بیانیه اتحادیه اروپا خاطرنشان شده است: این ملاقات همچنین فرصتی خواهد بود تا بر تعهد قوی اتحادیه اروپا برای حفظ برجام تأکید گردد و درباره روابط و همکاری دوجانبه بین اتحادیه اروپا و ایران بحث گردد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 792

به "اتحادیه اروپا: تحولات منطقه و برجام محورهای سفر بورل به ایران هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا: تحولات منطقه و برجام محورهای سفر بورل به ایران هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید