اتاق بازرگانی برای مقابله با کرونا در کنار مردم قرار گرفته است

به گزارش مجله توسعه دهنده، رئیس اتاق اردبیل در جلسه شورای گفت وگوی استان اردبیل گفت: در شرایط کنونی اتاق بازرگانی با تمام توان در کنار مردم و دولت برای مقابله با ویروس کرونا واقع شده است.

اتاق بازرگانی برای مقابله با کرونا در کنار مردم قرار گرفته است

حسین پیرموذن تأکید کرد: در بحث برون مرزی و وارد کردن مواد اولیه و همچنین یاری به فعالیت واحدهای فراوریی آماده هرگونه همکاری هستیم.

او اضافه نمود: در جلسه ای که با واحدهای فراوریی مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده داشته ایم آن ها گلایه هایی داشته اند که توزیع مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی از دست آن ها خارج شده است، بنابراین پیشنهاد دادند که این فراوری و توزیع به وسیله انجمن های توزیع و پخش صورت گیرد که مطالبات آن ها کتباً به آقای استاندار تقدیم شده است.

رئیس اتاق اردبیل در این جلسه گفت: اولین محموله مواد اولیه به مقدار بیست تن الکل از طرف اتاق بازرگانی امروز وارد کشور می گردد و در اردبیل به واحدهای فراوریی اختصاص داده می گردد که در این خصوص از همکاری استاندار و مدیرکل دادگستری استان تشکر می کنیم.

پیرموذن اضافه نمود: در این جلسه در خصوص بازپرداخت تسهیلات بانکی واحدهای فراوریی باوجوداینکه بخشنامه ها حاکی از تعویق تا خردادماه بود مصوب کردیم که از دولت درخواست کنیم تا بازپرداخت این نوع تسهیلات را تا شهریورماه سال 1399 به تعویق بیندازند.

او توضیح داد: همچنین با توجه به اینکه کاسب های خرد حدود 60 درصد درآمد خود را در پایان و ابتدای سال دارند، با توجه به شرایطی که پیش آمده و بخصوص تعطیلی بخش گردشگری و شرایط استان اردبیل پیشنهاد معافیت مالیاتی کاسب های خرد را برای عملکرد سال 98 در این جلسه مصوب کردیم.

پیرموذن در اشاره به سایر فعالیت های اتاق اردبیل در خصوص مقابله با ویروس کرونا گفت: با همت اتاق بازرگانی استان اردبیل یک اتاقک ضدعفونی کننده در بیمارستان امام مستقر شد و سه دستگاه دیگر در حال ساخت است. گروه دیگری تونل ضدعفونی کننده فراوری نموده اند که بعد از برطرف ایرادات موجود و تست آن از طرف اتاق بازرگانی به مراکز درمانی هدیه خواهد شد. همچنین برای وارد کردن مواد اولیه از روسیه هم اقداماتی را انجام داده ایم.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 973

به "اتاق بازرگانی برای مقابله با کرونا در کنار مردم قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق بازرگانی برای مقابله با کرونا در کنار مردم قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید