آنچلوتی: تماشایی بازی نکردیم

به گزارش مجله توسعه دهنده، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است تیمش در پیروزی مقابل بتیس بازی تماشایی از خود به نمایش نگذاشته است.

آنچلوتی: تماشایی بازی نکردیم

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی که تیم تحت هدایتش بامداد امروز (یکشنبه) در هفته سوم لالیگای اسپانیا در خانه رئال بتیس به لطف گل دقیقه 61 دنی کارواخال به پیروزی یک بر صفر رسید و با هفت امتیاز صدرنشین این رقابت ها شد، گفت: بازی دشواری بود. در نیمه دوم بازی را در کنترل گرفتیم و در همه موارد بهتر بودیم از جمله پاسکاری و تحت فشار قرار دادن حریف. بازی تماشایی از خود به نمایش نگذاشتیم، اما پیروز شدیم دروازه مان را بسته نگه داریم که این مهم بود.

وی ادامه داد: در نیمه اول انسجام لازم در خط دفاعی را نداشتیم. تغییراتی که در تیم ایجاد کردیم، باعث شد تیم سرحال تر گردد و در نیمه دوم منسجم تر بودیم. می توانیم با قدرت و انسجام بیشتری بازی کنیم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در پاسخ به این پرسش که دوست دارید آلابا در کدام پست بازی کند؟، گفت: در پست مدافع میانی.

آنچلوتی ترجیح داد به پرسشی که درباره کیلیان امباپه مطرح شد، پاسخ ندهد. رئال مادرید سخت در کوشش است ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن را در تابستان جاری به خدمت بگیرد، اما تنها تا روز پنجشنبه هفته جاری که روز پایانی نقل وانتقالات تابستانی است، فرصت دارد.

رئال مادرید تا حالا دو پیشنهاد به پاری سن ژرمن بابت امباپه داده که هر دو رد شده است. پیشنهاد اول 160 میلیون یورو و پیشنهاد دوم 170 میلیون یورو به علاوه 10 میلیون یورو پاداش های در نظر گرفته شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1888

به "آنچلوتی: تماشایی بازی نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: تماشایی بازی نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید