شروع به کار چهار کارگروه تخصصی در معاونت امور زنان ریاست جمهوری

به گزارش مجله توسعه دهنده، تهران (پانا)- کارگروه های تخصصی حوزه بین الملل، فقهی- حقوقی، ورزش و سلامت بانوان در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، رسما شروع به کار کردند.

شروع به کار چهار کارگروه تخصصی در معاونت امور زنان ریاست جمهوری

به گزارش معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، جلسه کارگروه فقهی-حقوقی، با حضور تعدادی از حقوقدانان و کارشناسان دینی برگزار گردید.

در این جلسه مقرر شد تا لوایح و طرح های موجود در این خصوص، به صورت تخصصی مورد آنالیز و بازبینی قرار گیرد و نسبت به موارد اولویت دار زن و خانواده اقدامات لازم قانونی-حقوقی صورت پذیرد.

بعلاوه در کارگروه ورزش بانوان که اساتید و مربیان ورزشی حضور داشتند؛ انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، مسائل مرتبط با پشتیبانی ورزش های همگانی و قهرمانی بانوان را در دستور کار قرار داده، و ارائه دیدگاه ها و تجربیات بانوانِ ورزشکار را در حل مسائل و مسائل ورزشی آن ها، لازم و ضروری برشمرد.

جلسه بین الملل با حضور کارشناسان امور بین الملل بعلاوه اساتید حقوق بین الملل تشکیل شد و مقرر شد در دو جنبه ابهام زدایی از صندلی زن در ایران و بعلاوه حضور پررنگ و موثر آنان در مجامع بین المللی و ارتباط با زنان فعال دنیا تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

در ادامه، جلسه کارگروه زن و سلامت هم با حضور تعدادی از پزشکان متخصص برگزار، و خلاء هایی در حوزه بهداشت و سلامت، ناباروری، جمعیت، مرخصی زایمان و... مطرح شد.

انسیه خزعلی همکاری با وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی را مهم دانسته و بر تامین نیازها و اعتبارات لازم در این خصوص، تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1960

به "شروع به کار چهار کارگروه تخصصی در معاونت امور زنان ریاست جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار چهار کارگروه تخصصی در معاونت امور زنان ریاست جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید