آخرین خبرها درباره ادامه سریال آقای گرفتار

به گزارش مجله توسعه دهنده، کارگردان سریال آقای گرفتار 3 درباره شرایط فراوری این مجموعه از ادامه بازنویسی فیلمنامه آن اطلاع داد.

آخرین خبرها درباره ادامه سریال آقای گرفتار

به گزارش خبرنگاران، سریال آقای گرفتار 3 از سال گذشته در فرایند پیش فراوری وارد شد و قرار بود این سریال در اصفهان به فراوری برسد. بعلاوه قرار بود از خود حسن اکلیلی که در فصلی های قبلی این مجموعه به ایفای نقش پرداخته بود کمک گرفته گردد.

این مجموعه قرار بود فروردین ماه سال جاری کلید بخورد و حتی با بعضی بازیگران از جمله جهانبخش سلطانی نیز قرارداد بسته شد اما کار متوقف ماند و قرار شد فیلمنامه سریال یک بار دیگر بازنویسی گردد.

داریوش کمک که کارگردانی این سریال را به عهده خواهد داشت، درباره مراحل فعلی کار و اینکه چه زمانی وارد پیش فراوری خواهد شد عنوان نمود: در حال حاضر فیلمنامه در حال بازنویسی است و وقتی بازنویسی کامل گردد می توان درباره روند کار تصمیم گرفت.

وی بعلاوه درباره شهر محل فراوری و ترکیب بازیگران این سریال نیز گفت: فیلمنامه تعیین می نماید که لوکیشن سریال در چه شهری خواهد بود و بعد از بازنویسی کامل درباره این موارد هم تصمیم گرفته می گردد. کمک درباره متن این سریال نیز شرح داد: فیلمنامه در حدود 30 قسمت و به وسیله مجید شاکریان نوشته می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 تیر 1402 بروزرسانی: 6 تیر 1402 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2376

به "آخرین خبرها درباره ادامه سریال آقای گرفتار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبرها درباره ادامه سریال آقای گرفتار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید