صعود مقتدرانه فولاد در جام حذفی ، دربی دوم گیلان را داماش برد

به گزارش مجله توسعه دهنده، امروز دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی پیگیری شد و سه تیم داماش گیلان، مقاومت تهران و فولاد خوزستان به جمع شانزده تیم پایانی راه یافتند.

صعود مقتدرانه فولاد در جام حذفی ، دربی دوم گیلان را داماش برد

به گزارش خبرنگاران ،از ساعت 16:30 عصر شنبه در استادیوم پوریای ولی چوکا میزبان داماش گیلان بود که قضاوت این دیدار را وحید کاظمی برعهده داشت. چوکای تالش دسته دومی که در مرحله قبل جام حذفی با پیروزی خارج از خانه مقابل بادران تهران لیگ یکی کار بزرگی انجام داده بود، در مسابقه مقابل داماش گیلانی که در دیدار اخیر حذفی قشقایی شیراز را شکست داد، به تساوی بدون گل در وقت های معمول و اضافه دست پیدا کرد تا ضربات پنالتی معین نماینده برنده این مسابقه باشد.

در وقت پنالتی دو تیم پنج ضربه به سمت دروازه یکدیگر زدند که داماشی ها توانستند به پیروزی 4 بر 3 دست پیدا نمایند و راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند؛ نورمحمدی اولین پنالتی چوکا را خراب کرد و آخرین پنالتی این تیم را هم لایقی فر از دلاوری گرفت و در تیم داماش هم توسط زینعلی مهار شد. سیامک فراهانی سرمربی داماش گیلان است.

تیم های استقلال جنوب و مقاومت تهران هم از ساعت 18:40 دقیقه در استادیوم دستگردی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در انتها با پیروزی یک بر صفر مقاومت تهران به انتها رسید و این تیم به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.محمد بیرانوند زننده تنها گل مقاومت در نیمه اول بود ضمن اینکه قضاوت این دیدار را علی میرغفاری برعهده داشت.

در این بازی امیر حسین فشنگچی یک پنالتی را برای تیم استقلال جنوب تهران از دست داد و دروازه بان مقاومت این ضربه را مهار کرد.

در دیگر بازی روز شنبه نیز فولاد خوزستان با 6گل مس شهر بابک را شکست داد و صعود کرد. ابتدا لوسیانو پریرا از روی نقطه پنالتی برای تیمش گل زد و در ادامه دو بار حسن بیت سعید ،صابر حردانی ،مهدی زبیدی و میثم دورقی برای تیم شان گل زدند.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 166

به "صعود مقتدرانه فولاد در جام حذفی ، دربی دوم گیلان را داماش برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود مقتدرانه فولاد در جام حذفی ، دربی دوم گیلان را داماش برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید