10 راه ارزان برای اقامت در حین مسافرت (بخش اول)

به گزارش مجله توسعه دهنده، هتل را بیخیال شوید

گردشگران می توانند اقامتگاه هایی به قیمت های 50 دلار، 20 دلار و حتی رایگان را در هر گوشه دنیا پیدا کنند، فقط در صورتی که بدانند باید کجا را بگردند.

10 راه ارزان برای اقامت در حین مسافرت (بخش اول)

در کنار بلیت هواپیما، اقامت شاید بیشترین هزینه را در بودجه تعطیلات به خود اختصاص می دهد. اما ضرورتی ندارد حتما مبالغی در حدود 100 تا 200 دلار برای هر شب اقامت خود بپردازید. مسافران خلاق در پی راهکارهایی برای جایگزینی هتل و پرداخت هزینه کمتر یا حتی صفر بدین منظور هستند.

در ادامه، ما گزینه هایی را برای کاهش هزینه اقامت، مزایا و معایب را بررسی خواهیم کرد. بخوانید و ببینید آیا با این روش ها موافق هستید یا با آن ها ندیده، مخالف خواهید کرد!

اجاره های کوتاه مدت اتاق

در گردشگری تمام دنیا، این کار به روندی رو به رشد و محبوب تبدیل شده است- مرز بین اقامت در اماکن اقامتی تجاری و مهمان شدن. با استفاده از سایت هایی نظیر Airbnb.com و 9flats.com، مسافران می توانند اتاقی را در خانه، کلبه یا آپارتمان استودیوی فردی اجاره کنند، و کرایه کمتری بپردازند (قیمت های زیر 50 دلار بسیار رایج است). این روشی برای صاحبخانه هاست تا کمی پول به دست آورده و در عین حال مسافران از منظر یک فرد محلی به مقصد خود نگاه کنند.

موافقم

آیا دوست دارید با مردم ملاقات کنید، نحوه زندگی آن ها را ببینید، یا حتی با آن ها تا پاسی از شب منچ یا ندای وظیفه بازی کنید؟ هر چند ممکن است حتی کل یک کلبه را به خود اختصاص دهید، اما به احتمال زیاد اتاق خصوصی با حمام مشترک را دریافت خواهید کرد. اگر این شرایط برای شما مناسب است، اجاره کوتاه مدت اتاق برای باب طبع شماست.

مخالفم

اگر عدم اطمینان شما را شب ها بیدار نگه می دارد، پس بهتر است در یک هتل زنجیره ای شب را سپری کنید.

اقامتگاه های مذهبی

برحسب محلی که قصد سفر به آن را دارید، ممکن است اماکن اقامتی ارائه شده از طریق سازمان های مذهبی-مانند معابد و کلیساها در ایتالیا (Monasterystays.com)، با مهمانسراهای مسیحی یا یهودی در اورشلیم- پیدا کنید. جستجوی اینترنتی یا مراجعه به اداره محلی توریسم می تواند به شما در این راستا کمک کند.

موافقم

اگر می خواهید بدون هیچ قضاوت و سوالی به محیطی پاک و آرام وارد شوید-حتی اتاق خصوصی خود را داشته باشید، آنطور که سایت Monestarystays.com قول می دهد- پس اقامتگاه های مذهبی برای شما ساخته شده اند. برخی از آن ها حتی با آغوش باز از بچه ها استقبال می کنند، و اتاق های بزرگتری را برای پذیرایی از خانواده ها در نظر گرفته اند.

مخالفم

اتاق شما تمیز و به درد بخور خواهد بود. اگر در پی محیطی پر زرق و برق تر هستید، پس از این مراکز عبور کنید. اگر کودک شما شیطنت زیادی انجام می دهد، و دوست دارد از دیوار راست بالا برود، باز هم این مکان ها برای شما مناسب نیستند. هم چنین، اگر که دوست دارید تا پاسی از شب بیدار بمانید و جغد شب هستید و مهمانی های شبانه را دوست دارید، ممکن است پشت درها بمانید.

منبع: الی گشت
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2113

به "10 راه ارزان برای اقامت در حین مسافرت (بخش اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 راه ارزان برای اقامت در حین مسافرت (بخش اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید