10 دلیل برای دیدن اردن

به گزارش مجله توسعه دهنده، آردن یکی از محبوب‌ترین کشورهای عربی در میان گردشگران است . از شهر مدرن عمان به شگفتی‌های طبیعی شگفت‌انگیز ، مناظر شگفت‌انگیز و ذخایر طبیعت دست‌نخورده . این لیست هیجان‌انگیز را بررسی کنید و محل مورد نظر خود را انتخاب کنید .

10 دلیل برای دیدن اردن

10. Explore رومی را در Jerash کاوش کنید .
این منطقه تاریخی از عصر برنز در این منطقه مسکونی بوده‌است . امروزه آن به بهترین قسمت حفظ‌شده رومی معابد ، arches ، تئاترها و دیگر سازه‌های معماری افتخار می‌کند و شما را به موقع به عقب می‌برد .
چرا به آنجا بروی ؟
این دومین جاذبه توریستی محبوب بعد از پترا است .
9. شناور بودن در دریای مرده
در واقع آن یک دریاچه شور است که با آردن و هم‌مرز است . در پایین‌ترین قسمت یافت می‌شود ! در 429 متر ( 1 407 فوت ) زیر سطح دریا دریاچه آنقدر شور است که امکان شناور شدن آن‌ها بدون زحمت بر روی سطح آب را فراهم می‌آورد !
چرا به آنجا بروی ؟
گفته می‌شود آب برای پوست و بیماری‌های مختلفی نظیر آرتروز ، sinusitis و alike مفید است . هر سال هزاران نفر برای لذت بردن از این شگفتی درمانی طبیعی به اینجا می‌آیند .
8. اردو زدن در بیابان
در جنوب آردن ، وادی Rum قرار دارد - یک بیابان ، که در منطقه بادیه نشینان زندگی می‌کنند - ساکنان صحرایی . بازدیدکنندگان دعوت می‌شوند که در اردوگاه شان بمانند ، با هم در صحرا پرسه بزنند و شب‌ها را زیر آسمان پر ستاره بگذرانند .
چرا به آنجا بروی ؟
تجربه زندگی کوچ‌نشینی را با بادیه نشینان مهمان‌نواز تجربه کنید که از زمان‌های باستان در اینجا زندگی می‌کرده‌اند .
7. غواصی در دریای سرخ
دریای سرخ یکی از محبوب‌ترین دریاها در میان غواصان ، snorkelers و bathers است ! دریا به صخره‌های مرجانی شگفت‌انگیز ، آب زلال و سواحل شنی نرم فخر می‌کند !
چرا به آنجا بروی ؟
دنیای فراگیر دریایی شما را به نفس می‌اندازد ( تجهیزات غواصی را فراموش نکنید ) و نفس بکشید . ) . تعداد زیادی از هتل‌های بزرگ در Aqab مسکن و امکانات را تامین خواهند کرد .
6. پتراکوتس
این شهر باستانی شگفت‌انگیز از 200 قبل از میلاد از سنگ قرمز کنده‌کاری شده‌است . این شهر توسط یونسکو محافظت می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای معماری روی زمین است . " پترا "، که بیابان را لقب داده بود ، محبوب‌ترین جذابیت در آردن محسوب می‌شود .
چرا به آنجا بروی ؟
این شگفتی معماری جهان را کاوش کنید و در شهر باستانی سرگردان شوید .
5. عمان
پایتخت آردن بزرگ‌ترین شهر و همچنین مرکز سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی است . این شهر یکی از محبوب‌ترین شهرهای جهان عرب در میان گردشگران است .
چرا به آنجا بروی ؟
بازدید از آسمان‌خراش مدرن که در آن یک نمای وسیع از مناظر شهری به شهر باز می‌شود . هم چنین خرید کردن در مراکز خرید بزرگ !
4. صعود به قله اورست
جای کتاب مقدس ، جایی است که حضرت موسی epiphany و سرزمین موعود را دیده‌است . اعتقاد بر این است که او نیز مرد و در اینجا دفن شده‌است . بنا بر این ، هر ساله هزاران زائر از این محل بازدید می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
مناظر شگفت انگیزی از دره اردن ، دریای مرده ، اورشلیم و بیت‌لحم از بالا وجود دارد . قطعا ً ارزش دیدن یک بازدید را داشت .
3. به وادی Mujib بروید .
این دره شگفت‌انگیز 4 کیلومتر طول دارد و 500 متر عمق دارد ، یکی دیگر از عجایب طبیعی آردن است . آن در ذخیره زیستی Mujib یافت می‌شود که کم‌ترین ذخیره در جهان است و همچنین به یک حیات وحش متنوع نیز می‌بالد .
چرا به آنجا بروی ؟
به پیاده‌روی در این دره ادامه دهید ، که هنوز هم با آب حکاکی شده‌است ، که در نقاط کم‌عمق هستند ، و به آن‌ها اجازه پیاده‌روی می‌دهند و در بخش‌های دیگر کاملا ً عمیق هستند و یک شیب refreshing را فراهم می‌کنند .
2. کاوش در وادی Rum
صحرا به عنوان مجموعه‌ای از فیلم‌های مختلف هالیوود ، از جمله ایندیانا جونز ، ، لورنس عربستان و بیشتر خدمت کرده‌است . چشم‌انداز شگفت‌انگیز خود را کاوش کنید و سپس یک شب را در کمپ بادیه‌نشین‌ها هزینه کنید .
چرا به آنجا بروی ؟
این منظره قرمز و نارنجی از دنیای دیگری فراتر است و به نظر می‌رسد که این منظره واقعا ً باعث می‌شود کسی احساس کند که از یک فیلم است.
1. محل ذخیره بیوسفر دنا را کاوش کنید
بزرگ‌ترین ذخیره طبیعت در آردن پوشیده از یک سطح ناهموار از سنگ آهک کنده‌کاری‌شده ، گرانیت و صخره‌های ماسه سنگی است . برخی از قله‌ها می‌توانند به ارتفاع 1500 متر برسند در حالی که دره‌ها در زیر سطح دریا قرار دارند !
چرا به آنجا بروی ؟
این یک نقطه پیاده‌روی محبوب است ، زیرا مناظر متناوب در هر مرحله از آن پیروی می‌کنند .
حتی یک تفریحگاه ورزشی به نام Feynan Ecolodge نیز وجود دارد که محل اقامت مسافران را فراهم می‌آورد .

انتشار: 13 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 73

به "10 دلیل برای دیدن اردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 دلیل برای دیدن اردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید