10 دلیل برای بازدید از استرالیا

به گزارش مجله توسعه دهنده، با این حال , استرالیا ممکن است در طرف دیگر جهان باشد , با این حال , این کشور جذاب‌ترین مکان‌ها , حیوانات و کارهایی است که باید انجام دهند . از کیف سیدنی به طبیعت بکر و دست‌نخورده ساحلی و دریاچه صورتی منحصر به فرد . لیست را بررسی کنید و سعی کنید این بار را در استرالیا از دست ندهید .

10 دلیل برای بازدید از استرالیا

10. Wilpena پوند , استرالیای جنوبی
آمفی تئاتر شگفت‌انگیز کوه‌ها the visited در این کشور است . Bushwalking فعالیت اصلی است که بازدیدکنندگان می‌توانند از سطوح مختلف انتخاب کنند : چند ساعت پیاده‌روی , صعود به قله مری مری یا اردو زدن . همچنین برای تحسین مناظر شگفت‌انگیز نیز پروازهای تماشایی در دسترس هستند .
چطور به آنجا برسیم ?
این پیست 5 ساعت رانندگی از آدلاید است .
9. جاده بزرگ اقیانوس , ویکتوریا
این جاده تا 243 کیلومتری ( 151 مایل ) امتداد دارد و به عنوان میراث ملی در نظر گرفته می‌شود . برخی از مناظر تماشایی و دیدنی از جمله دوازده حواری به چشم می‌خورد - اشکال سنگ آهک در ساحل .
چطور به آنجا برسیم ?
این جاده Torquay را با Allansford مرتبط می‌سازد .
7. کیمبرلی , استرالیای غربی
این منطقه خط ساحلی بسیار جالبی دارد که می‌تواند از یک هلی‌کوپتر و یا یک قایق دیده شود . این چشم‌انداز ناهموار است - می‌تواند در پارک ملی Purnululu دیده شود . حیوانات و گیاهان نیز بسیار غنی و متغیر هستند .
چطور به آنجا برسیم ?
با هواپیما یا اتوبوس از شهرهای اصلی استرالیا به آنجا بروید . سفر با یک سفر دریایی مناظر ساحلی زیبایی را فراهم خواهد کرد .
6. پارک ملی Kakadu , سرزمین شمالی
این پارک یک منطقه بزرگ را پوشش می‌دهد و خانه‌ای برای بسیاری از گونه‌های مختلف و نیز مناظر تماشایی است . بازدیدکنندگان می‌توانند به دیدن زیستگاه‌های مختلف , مرطوب و یا جنگلی بپردازند . دیدن تمساح و کانگورو در میان the فعالیت‌های رایج است .
چطور به آنجا برسیم ?
به داروین پرواز کنید و سپس به Kakadu بروید - حدود 3 ساعت طول می‌کشد .
5. اولورو , قلمرو شمالی
سنگ ماسه سنگی یکی از جاذبه‌های معروف در استرالیا است . اعتقاد بر این است که بومیان استرالیا مقدس هستند و آن‌ها معتقدند که ارواح هنوز در این منطقه زندگی می‌کنند . هزاران گردشگر از این مکان بازدید می‌کنند که طبیعت بکر و بکر آن‌ها را احاطه کرده‌است .
چطور به آنجا برسیم ?
از پرت , ملبورن , سیدنی و Brisbane یک هواپیما بگیرید . یا از آلیس اسپرینگز رانندگی کن .
4. دریاچه Hillier , مجمع‌الجزایر Recherche , استرالیای غربی
دریاچه در جزیره میانه قرار دارد و احتمالا زیباترین دریاچه صورتی در جهان است . رنگ صورتی رنگ آن دائمی است و حتی در ظرف هم محو نمی‌شود . این دریاچه یک دریاچه مرموز است : دانشمندان هنوز مطمئن نیستند , چه چیزی باعث ایجاد رنگ نادر می‌شود .
چطور به آنجا برسیم ?
دریاچه را فقط از روی هوا می‌توان دید .
3. سیدنی
چه شما به دنبال تفریح و تفریح شهری هستید , تفریح در ساحل معروف بوندی , دیدار در the پارک و یا گوش دادن به برخی از اپرا در خانه مجلل سیدنی سیدنی , این شهر همه چیز را دارد . پرجمعیت‌ترین شهر در استرالیا برای اولین بار در قاره از دست نمی‌رود .
چطور به آنجا برسیم ?
راحت‌ترین راه برای رسیدن به آنجا , هواپیما به فرودگاه بین‌المللی سیدنی است .
2. صخره بزرگ مرجانی , کویینزلند
بزرگ‌ترین بنای صخره‌های مرجانی در دنیا زندگی دریایی بسیار غنی دارد : مرجان‌ها , ستاره‌های دریایی , rays , لاک‌پشت‌ها , کوسه‌ها و بسیاری از موجودات دیگر در اینجا یافت می‌شوند . این قطعا هیجان‌انگیزترین مکان برای غواصی است . این محل برای تمام سطوح مناسب است - از غواصان با تجربه گرفته تا مبتدی .
چطور به آنجا برسیم ?
مکان‌های زیادی برای شیرجه زدن وجود دارد , بنابراین می‌توانید از انواع تورها که آژانس‌های مسافرتی ارائه می‌کنند , انتخاب کنید .
1. ساحل Whitehaven , جزیره Whitsunday , کویینزلند , استرالیا
ساحل شنی بسیار سفید و آب شفاف بلورین زیباترین مناظر را ایجاد می‌کند . ساحل مکانی آسمانی برای استراحت است : فقط به این مناظر بهشتی نگاه کنید - Whitehaven یکی از سواحل برتر جهان است .
چطور به آنجا برسیم ?
با قایق و یا از طریق هواپیما به آن نگاه کنید . آژانس‌های گردشگری قایق , قایق قدرت یا قایق تفریحی را پیشنهاد می‌کنند که شما را به آنجا و اطراف می‌برد .

انتشار: 15 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 4

به "10 دلیل برای بازدید از استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 دلیل برای بازدید از استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید