10 جشنواره تابستانی

به گزارش مجله توسعه دهنده، تابستان نزدیک می‌شود و بیشتر شما در حال برنامه‌ریزی تعطیلات خود هستید . ما ده شهر بزرگ را انتخاب کرده‌ایم که در تابستان امسال میزبان فعالیت‌های سرگرم‌کننده و فستیوال‌ها خواهند بود . لیست را بررسی کنید و تعطیلات خود را برنامه‌ریزی کنید .

10 جشنواره تابستانی

10. استکهلم ، سوئد
پایتخت آن شهر hip و پر جنب و جوشی است که در تابستان با سرگرمی و سرگرمی توریست‌ها ارتباط دارد . معماری آن - زیبایی اسکاندیناوی نیز چیزی است که در اینجا مورد تحسین واقع می‌شود .
چرا به آنجا بروی ؟
گردش قایق در اطراف شهر را در نظر بگیرید و آن را بهتر از چشم‌انداز دریایی بدانید .
9. کانبرا ، استرالیا
تابستان است در استرالیا ، با این حال هوا ملایم است ، بنابراین افراد محلی باید خلاق باشند و فعالیت‌های زمستانی خودشان را اختراع کنند . بنابراین این شهر میزبان پیست‌های اسکی ، slides عظیم و غرفه‌های مواد غذایی است که می ‌توان آن‌ها را در بازارهای کریسمس اروپا یافت .
چرا به آنجا بروی ؟
کانبرا یکی از جوان‌ترین شهرهای قاره است و از این رو تجربه جوان آن هر کسی را که برای سرگرمی آماده است جذابیت خود را جذب خواهد کرد .
8. مادرید ، اسپانیا
این شهر سلطنتی مقر رسمی پادشاه اسپانیا است . با این حال ، مادرید نه تنها یک مرکز سیاسی بلکه یک مرکز فرهنگی در اسپانیا نیز می‌باشد . مکان‌های فرهنگی متعدد ، معماری تاریخی و سرعت شاد هر ساله میلیون ‌ها بازدیدکننده را جذب می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
در تابستان ، شهر حتی فعالیت‌ها و سرگرمی‌های بیشتری را ارائه می‌دهد که مردم محلی و میهمانان شهر را سرگرم خواهد کرد .
7. اتاوا ، کانادا
این شهر مشتاقان ورزش ، دوستداران هنر و foodies را دعوت می‌کند ! از جشنواره مسابقه اتاوا تا جشنواره کانادا ، از هفته ایتالیایی گرفته تا فستیوال سگ - گستره وسیعی از رویدادها به زودی بر پایتخت غلبه خواهند کرد !
چرا به آنجا بروی ؟
احتمالا ً زمان بهتری برای بازدید از اتاوا بیشتر از فصل گرم نیست، زمانی که افراد محلی و مهمان ‌ها بیرون می‌روند و از تمام شهر لذت می‌برند .
6. پاریس ، فرانسه
پایتخت تجمل و سبک ، جذابیت خود را در ماه‌های گرم نیز حفظ می‌کند . از بزرگسالان و برای سواری وحشی در پارک تفریحی تویلری استقبال می‌شود . همچنین فستیوال موسیقی مختلف برای یک دز از صداهای غیر معمول دعوت می‌شود .
چرا به آنجا بروی ؟
این کار را مانند پاریس انجام دهید - آن را خنک و شیک نگه دارید حتی هنگامی که دماسنج شروع به ذوب شدن می‌کند !
5. بوداپست ، مجارستان
" تئاتر باله ملی مجارستان " و " مارگارت لانگ آیلند " ( مارگارت Island ) ، پایتخت این کشور ، برای لذت بردن از رویداده‌ای زیادی که توسط ارکستر فیلارمونیک ملی مجارستان به شما آورده شده‌است ، دعوت می‌شود . اگر بیش از حد پیچیده بود ، به جشنواره که در قلعه باشکوه بودا برگزار شد بروید !
چرا به آنجا بروی ؟
بوداپست ، یک گوهر واقعی در اروپای مرکزی است . در تابستان تعداد زیادی از رویداده‌ای متنوع رخ می‌دهند و این امر به مقصد بسیار جالبی برای تعطیلات تبدیل می‌شود .
4. پراگ ، جمهوری‌چک
یکی از the وقایع احتمالا ً " Art Art 1900 " است که شامل اقلامی است که در نمایشگاه جهانی دو جهان در سال 1900 به نمایش گذاشته می‌شوند . همچنین بسیاری از رویداده‌ای تئاتری ، موسیقی و و جشنواره‌های و ، مردم محلی و میهمانان را سرگرم خواهند کرد .
چرا به آنجا بروی ؟
پراگ زیباست یکی از بهترین شهرها برای بازدید از اروپا است - که پر از زیبایی‌های معماری است، شهر از تحت‌تاثیر قرار نخواهد گرفت .
3. برلین ، آلمان
این شهر هرگز به تحت‌تاثیر قرار نخواهد گرفت . بازدید هفته مد که در ماه ژوئن برگزار خواهد شد ، گالری هوای آزاد و امور خارجه - جشنواره هنرهای نمایشی معاصر برگزار خواهد شد .
چرا به آنجا بروی ؟
بسیاری از حوادث در برلین اتفاق خواهند افتاد . هم چنین مکانی عالی برای خرید و کاوش در هنر است .
2. توکیو ، ژاپن
از توکیو و تابستان بازدید کنید و به وسیله گل‌ها ، دعاها و هنرهای مد روز گرفته خواهید شد . پارک‌ها و باغ‌ها با شکفته شدن گل‌ها ، که به معنی جشن در ژاپن است ، منفجر شدند . در همین حال ، زائران به معابد برای مدیتیشن و شکار می‌روند . بسیاری از بازارها و نمایش‌ها نیز شهر را تصرف می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
به افراد محلی بپیوندید و در برخی از جشنواره‌های متعدد ، جشن‌ها و رسوم ژاپنی شرکت کنید .
1. لندن ، انگلستان
یکی از هیجان‌انگیزترین شهره‌ای دنیا در حال آماده شدن برای فصل شلوغ تابستان است . رویداده‌ای زیادی در این فصل برگزار خواهند شد : از funky های برهنه جهان سواری تا اجراهای پیچیده تئاتر - هر کسی چیزی برای آن‌ها پیدا خواهد کرد !
چرا به آنجا بروی ؟
علاوه بر این اتفاقات ، مجموعه‌ای از موزه‌ها ، گالری‌های ، مراکز فرهنگی ، مراکز خرید و نشانه‌های دیدنی در لندن وجود دارد .

انتشار: 13 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 79

به "10 جشنواره تابستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 جشنواره تابستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید