کیا کارنیوال 2021 های لیموزین؛ خودرویی ایدئال برای گردش خانوادگی

به گزارش مجله توسعه دهنده، کیا مینی ون پرچم دار خود را در مدل کارنیوال 2021 و به ویژه تیپ های لیموزین دستخوش تغییرات گسترده ای نموده و حالا با یک خودروی عمومی عظیم یا به عبارتی ترکیب یک مینی ون و شاسی بلند روبه رو هستیم که گزینه ای ایدئال برای گردش خانوادگی و گروهی محسوب می گردد.

کیا کارنیوال 2021 های لیموزین؛ خودرویی ایدئال برای گردش خانوادگی

در حالی که طراحی بیرونی کارنیوال (Carnival) مدل 2021 به تنهایی از تعیینه های شایان ستایش آن محسوب می گردد، اما این خودروی عظیم که در آمریکا با نام کیا سدونا (Sedona) هم شناخته می گردد، دارای طراحی داخلی به همان اندازه شاخص است.

در اصل این خودروساز کره ای با دادن تم جدید به طراحی داخلی کارنیوال این کار را انجام نداده است بلکه کارنیوال 2021 جدید در کشور کره دارای یک تیپ با نام های لیموزین (Hi Limousine) خواهد بود که این مینی ون رده بالا را به سطح دیگری هم ارتقا می دهد.

در نمای بیرونی این خودرو انحراف از یک کارنیوال عادی به روشنی دیده می گردد که شامل سقف بالاتر و نور یاریی ترمز است. صفحه های گام گذاشتن به لبه های خودرو افزوده شده تا ورود و خروج را آسان تر نمایند، در حالی که نشان های تیپ های لیموزین هم برای تعیین کردن این خودرو در بدنه دیده می گردد.

کارنیوال های لیموزین در داخل 7 جایگاه دارد که شامل جایگاه راننده و سرنشین جلو هم می گردد. در ردیف دوم دو جایگاه عظیم (کاپیتانی) واقع شده است و به گفته کیا چیدمان کابین بسیار قابل تنظیم است. اما ویژگی های استاندارد این خودرو شامل یک نمایشگر عظیم 21.5 اینچی برای سرگرمی های داخلی می گردد و همچنین از فضای بالای سر، دستگاه تصفیه هوای داخلی و تعداد زیادی چراغ مطالعه LED بهره مند است.

از همه مهم تر کیا کارنیوال 2021 در تیپ های لیموزین دقیقا مانند یک لیموزین معمولی دارای پرده هایی برای حفظ حریم شخصی است. شاید به نوعی شبیه به وسایل نقلیه مدرسه به نظر برسد اما در عین حال شایان تحسین است.

  • این ون مسافرتی خانه شما را به دل طبیعت می برد

این مینی ون همچنین از سیستم های پیشرفته یاری راننده استفاده می نماید که برای حفظ جهت حرکت، تشخیص نقاط کور و یاری به جلوگیری از برخورد ماشین با دوچرخه سوار و تشخیص عابر پیاده کاربردی است. این سیستم همچنین با سیستم رانندگی نیمه اتوماتیک سطح 2 با دستیار خروج ایمن (Safe Exit Assist) همراه است که در صورت شناسایی خودرویی که در حال نزدیک شدن است، از باز شدن درها جلوگیری می نماید.

کیا کارنیوال 2021 های لیموزین هم اکنون در کره به فروش می رسد اما تعیین نیست که آیا برای آمریکا هم دردسترس خواهد بود یا خیر. با این وجود واحد آمریکایی کیا در وب سایت خود از مدل 2021 سدونا خبر داده است.

  • طرح BMW M4 2021 بهینه شده برای کمپینگ منتشر شد

عکس کاور: کیا کارنیوال 2021 های لیموزین

Credit: Kia

منبع: Motor1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1432

به "کیا کارنیوال 2021 های لیموزین؛ خودرویی ایدئال برای گردش خانوادگی" امتیاز دهید

1 کاربر به "کیا کارنیوال 2021 های لیموزین؛ خودرویی ایدئال برای گردش خانوادگی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیا کارنیوال 2021 های لیموزین؛ خودرویی ایدئال برای گردش خانوادگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید