کرونا، کتابخانه ها را تعطیل کرد

به گزارش مجله توسعه دهنده، کتابخانه ها و فرهنگسراها غرب تهران تعطیل شد و مدیران فرهنگی منطقه از تعطیلی فعالیت انجمن ها وکانون های محلی خبر می دهند.

کرونا، کتابخانه ها را تعطیل کرد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

خبرنگاران - سمیرا باباجانپور: کتابخانه های عمومی و مراکز فرهنگی هنری غرب تهران تا خاتمه هفته تعطیل است. زهرا اشرفی مدیر فرهنگی هنری منطقه 5 در مصاحبه با خبرنگاران محله با اعلام این خبر گفت: فرهنگسراهای فردوس، معرفت و تمامی خانه های فرهنگ منطقه به دلیل انجام اقدامات پیشگیرانه برای کنترل ویروس کرونا تعطیل شده است.

او از مسئولان و اعضای انجمن های مردمی و کانون های محلی همچون کانون بانوان، کانون دنیا دیدگان و ... درخواست کرد تا برنامه ها و نشست های هفتگی خود را تعطیل نمایند و از حضور در فعالیت های عمومی بپرهیزند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 5 درباره تعطیلی کتابخانه های منطقه گفت: در حال حاضر حفاظت از سلامت شهروندان مهم ترین تصمیمی است که باید انجام گردد درنتیجه کتابخانه های عمومی وابسته به سازمان فرهنگی هنری نیز تعطیل است.

محمدهادی ناصری طاهری سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران نیز از تعطیلی کتابخانه های این نهاد خبر می دهد و می گوید: کتابخانه های عمومی نهاد کتابخانه های استان تهران تا خاتمه هفته تعطیل شده است و هرگونه تغییر در ساعات فعالیت کتابخانه ها، نحوه خدمات رسانی به مراجعان و نیز موارد دیگر به وسیله پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران به نشانی www.tehranpl.ir و یا tehranpl در اینستاگرام و کانال بلهبه آگاهی عموم مردم خواهد رسید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 871

به "کرونا، کتابخانه ها را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، کتابخانه ها را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید