کاری نمی کنم که تنیس لطمه ببیند، دوماه است حساب شخصی ندارم

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، حدود دو ماه از مسدود شدن حساب شخصی رئیس سابق فدراسیون تنیس می گذرد. اتفاقی که در پی مسائل مالیاتی این فدراسیون اتفاق افتاده است. اگرچه قول های مساعدی در مورد حل این مشکل داده شده اما صورت مسئله همچنان پابرجاست.

کاری نمی کنم که تنیس لطمه ببیند، دوماه است حساب شخصی ندارم

مجید شایسته رئیس سابق فدراسیون تنیس در مصاحبه با خبرنگاران ضمن تایید این خبر گفت: بدهی مالیاتی فدراسیون حساب های شخصی ما را هم دچار مشکل نموده است. من خودم هم دیگر مسئولیتی در تنیس ندارم و امکان پیگیری موضوع نیست اما قول مساعد داده شده است تا این مشکل هر چه سریع تر حل گردد.

وی اضافه نمود: تقریبا دو ماه از این موضوع می گذرد و طبیعتا مسائل زیادی برای من به وجود آمده است.

رئیس سابق فدراسیون تنیس در پاسخ به این سوال که آیا خداحافظی شما در مجمع عمومی تنیس خداحافظی قطعی و همیشگی از این رشته بوده است گفت: تا 99/9 درصد بله. احساس می کنم شاید حضور من در تنیس به این رشته صدمه بزند. من 10 سال با تمام وجود در تنیس توفیق خدمت داشتم و پایه های خوبی هم ایجاد شد و به طور قطع علاقه ندارم تنیس متضرر گردد.

وی اضافه نمود: دوستان این لطف را داشتند و در همان مجمع عمومی برای وزیر محترم امضا جمع کردند که من قدردانشان هستم اما در هر صورت هرگز کاری نخواهم کرد که کوچکترین صدمه ای به مجموعه تنیس وارد گردد.

شایسته در مورد مزایده باشگاه تنیس استقلال نیز بیان کرد: تا زمانی که من بودم این باشگاه در معیت فدراسیون بوده و چه در زمینه اردوهای تیم های ملی، کمپ ملی و سایر موارد یاری حال فدراسیون بود. این دغدغه بزرگ من بود که موضوع مزایده لغو گردد. متاسفانه این بحث به تازگی مجددا مطرح و سپس عملی شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 467

به "کاری نمی کنم که تنیس لطمه ببیند، دوماه است حساب شخصی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاری نمی کنم که تنیس لطمه ببیند، دوماه است حساب شخصی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید