ژست منشوری سیما تیرانداز هنگام کتاب خواندن ، خانم بازیگر از حد گذشت

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرنگاران:بازیگر دراکولا سیما تیرانداز عکسی در حال کتاب خواندن منتشر کرده که نظر کاربران را جلب کرده است .

ژست منشوری سیما تیرانداز هنگام کتاب خواندن ، خانم بازیگر از حد گذشت

سیما تیرانداز متولد 9 شهریور 1351 در تهران است . سیما تیرانداز بازیگر سینما و تلویزیون است. سیما تیرانداز که طرفداران زیادی دارد و باب بازی خود حس شادی و رضایت آنها را برانگیخته عکسی از خود به اشتراک گذاشته که در حال کتاب خواندن میباشد. سیما تیرانداز فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس کارگردانی و بازیگری از دانشکده سینما تئاتر می باشد .سیما تیرانداز تجربه دو زندگی زناشویی دارد.

از کودکی رویای بازیگری داشتم حتی یادم می آید در دنیای بازی بچگانه با دختر عمویم عهد کردیم که من بازیگر و او مهندس شیمی شود. در حدی این قول و قرارمون جدی بود که حتی سوزن آوردیم و با خون انگشتانمون قول دادیم به هدفمون برسیم حالا من بازیگرم و دختر عمویم مهندس شیمی است.

یک روز در دبیرستان همکلاسی پشت سریم می گفت خواهرم در کلاس بازیگری ثبت نام کرده که من هم پرسیدم آدرس کلاس ها رو به من بگو من هم می خواهم به آن کلاس بروم. آدرس را که که به من داد دقیقا در خیابان دریای نور بود که یک کوچه با منزل ما فاصله داشت و اینطور شد که رفتن و در کلاس ثبت نام کردم .

دلگرم

منبع: رکنا
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2128

به "ژست منشوری سیما تیرانداز هنگام کتاب خواندن ، خانم بازیگر از حد گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژست منشوری سیما تیرانداز هنگام کتاب خواندن ، خانم بازیگر از حد گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید