چرایی های زیادی در فیلم مرد بازنده وجود دارد، منتظر یک اتفاق در جشنواره هستم

به گزارش مجله توسعه دهنده، احسان ناظم بکایی، نویسنده و روزنامه نگار، در مصاحبه با خبرنگاران: چهار فیلم خیلی توقع ها را رفع نکرده است. ما منتظر اتفاق هستیم، اتفاق در 8 روز آینده پیش رو ما خواهد بود و مطمئنم که از این جشنواره اتفاق های خوبی بیرون خواهد آمد.

چرایی های زیادی در فیلم مرد بازنده وجود دارد، منتظر یک اتفاق در جشنواره هستم

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران؛ احسان ناظم بکایی در پاسخ به تحلیل شرایط چهلمین جشنواره فجر در مصاحبه با خبرنگاران اظهار می نماید که تنها دوروز از جشنواره گذشته و فقط 4 فیلم اکران شده اند و با این حساب نمی توان درباره فضای کلی چهلمین جشنواره قضاوت کرد. وی ادامه می دهد که آغاز آن خوب بوده، اما خب توقعات نیز از آن بالا بوده و این چهار فیلم خیلی توقع ها را رفع نکرده و امیدواریم روز های پیش روی جشنواره، روز های مهم تری باشد و اتفاقات مهم تری بیفتد.

بکایی فیلم مرد بازنده به کارگردانی محمد حسین مهدویان را اینگونه تحلیل می نماید که این فیلم در اصل یک سریال بود که تبدیل به فیلم شده و واقعیت این است که سوالات بسیاری در طول فیلم برای مخاطب ایجاد می گردد که به هیچ کدام هم نمی تواند پاسخ دهد. بکایی در ادامه تحلیلش عنوان می نماید که در فیلم در کل موضوع و روایت، چرایی های زیادی وجود داشت و این چرایی ها حتی در شخصیت ها هم وجود داشت و چرایی های دیگری از این دست هم در فیلم به چشم می خورد.

بکایی در رابطه با تغییر کیفیت کاری مدویان شرح می دهد که مهدویان در حال آنالیز و تست گونه های مختلف است و شاید در این گونه چندان پیروز نبوده و سوالش چرایی فساد مالی هست، اما مسئله اش این نیست.

بکایی در ارتباط با علف زار ساخته کاظم دانشی و انتظاری که از یک کارگردان فیلم اولی می رود عنوان می نماید که دانشی توانسته یک فضای بسته را خوب دربیاورد و پژمان جمشیدی به گونه ای بازی می نماید که دیگر کسی نمی گوید این پژمان جمشیدی است. اما بازهم چرایی و ماجرا وجود دارد. اینکه دیالوگ آخر فیلم، گویی مجوزی برای پخش شدن فیلم است. بکایی در ادامه بازی بازیگران فیلم علف زار را ارزیابی می نماید. اینکه سارا بهرامی همان همیشگی است، همان بازیگر عصبی جمشیدیه و فیلم های دیگر است. پژمان جمشیدی فوق العاده است و سایر بازیگران هم توانسته اند آنچه که از آن ها خواسته شده را پیاده نمایند، اما به نظر بکایی ستاره کار پژمان جمشیدی است.

در سرانجام بکایی نسبت به جشنواره اظهار امیدواری می نماید و می گوید که منتظر اتفاق هستیم و اتفاق در 8 روز آینده پیش رو ما خواهد بود و اطمینان می دهد که از این جشنواره اتفاق های خوبی بیرون خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2145

به "چرایی های زیادی در فیلم مرد بازنده وجود دارد، منتظر یک اتفاق در جشنواره هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرایی های زیادی در فیلم مرد بازنده وجود دارد، منتظر یک اتفاق در جشنواره هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید