چرایی خروج خودروهای آتش نشانی از آشیانه ایستگاه ها

به گزارش مجله توسعه دهنده، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران علت خروج خودروها از داخل آشیانه ایستگاه های آتش نشانی را تشریح کرد.

چرایی خروج خودروهای آتش نشانی از آشیانه ایستگاه ها

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی شهر تهران، در مورد اینکه آیا با توجه به رخ دادن زلزله 4 ریشتری در تهران حادثه ای تا این لحظه به سازمان اعلام شده یا نه، گفت: خوشبختانه تا این لحظه هیچ گونه حادثه آی در شهر تهران رخ نداده است.

وی در پاسخ به اینکه دیده شده است خودرو های آتش نشانی به بیرون از ایستگاه های سطح شهر آمده اند، دلیل این اتفاق چیست، گفت: این یک پروتکل داخلی و یک نوع افزایش آمادگی در سازمان آتش نشانی محسوب می گردد.

سخنگوی آتش نشانی شهر تهران اضافه نمود: در این گونه موارد که حادثه ای مثل زلزله رخ می دهد برای آنکه اگر خدای نکرده زلزله بعدی رخ داد و ریشتر بیشتری داشت در امر یاری رسانی و امداد رسانی مسئله ای پیش نیاید، خودرو های سازمان آتش نشانی از آشیانه ایستگاه ها بیرون آمده و داخل خیابان جلوی ایستگاه متوقف می گردد.

ملکی گفت: البته از چند سال قبل در شهر تهران سقف ایستگاه های آتش نشانی سبک سازی شده است و از این بابت نگرانی برای وارد شدن خسارت ناشی از ریزش سقف و کند شدن عملیات نداریم. اما از قدیم گفته اند پیشگیری بهتر از درمان است.

وی گفت: به شهروندان می گوییم به هیچ عنوان نگران نباشند و از جایی هم اعلام نشده است که قرار است زلزله بزرگتری بیاید و خروج خودرو ها از داخل ایستگاه ها یک اقدام تاکتیکی برای افزایش آمادگی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1131

به "چرایی خروج خودروهای آتش نشانی از آشیانه ایستگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرایی خروج خودروهای آتش نشانی از آشیانه ایستگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید