پس از خاتمه مدت قرارداد قرضی؛ اماد دیالو به منچستریونایتد بازگشت

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرگزاری خبرنگاران- وینگر جوان آتالانتا پس از انتها مدت قراردادش قرضی اش در این تیم، به صورت رسمی به منچستریونایتد بازگشت.

پس از خاتمه مدت قرارداد قرضی؛ اماد دیالو به منچستریونایتد بازگشت

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، منچستریونایتد و آتالانتا در تابستان گذشته بر سر انتقال اماد دیالو، وینگر 18 ساله این تیم با یکدیگر به توافق رسمی رسیدند و او اکنون یکی از بازیکنان این باشگاه انگلیسی است. به نقل از سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، اماد دیالو، وینگر 18 ساله و ساحل عاجی آتالانتا با امضای قراردادی تا سال 2025 به منچستریونایتد پیوست. قرارداد میان این وینگر جوان و شیاطین سرخ شامل بند تمدید یک ساله نیز می گردد.اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد راجع به این انتقال گفت:

باشگاه ما حدود چند سال است که بازی های اماد دیالو را دنبال نموده است و خودم هم بازی های او را تماشا نموده ام. باشگاه منچستریونایتد دارای چندین سابق افتخار آمیز در زمینه رشد و پیشرفت بازیکنان جوان است و در اینجا همه چیز فراهم است تا دیالو به پتانسیل و استعداد خود دست پیدا کند.

انتقال عمد دیالو که در ماه مهر از آتالانتا به منچستریونایتد منتقل شده بود ولی به دلیل صادر نشدن مدارک او قطعی نشده بود انتها نهایی شد. عمد دیالو ستاره سابق آتالانتا در ماه اکتبر با پرداخت مبلغ 37 میلیون پوند از سوی منچستریونایتد به تیم ایتالیایی از آتالانتا جدا شده بود ولی به دلیل صادر نشدن مدارک او از سوی انگلیس نتوانست به جمع شیاطین سرخ ملحق گردد.

اما در نهایت امروز اعلام شد که مدارک انتقال دیالو انتها از سوی نهادهای انگلیسی صادر شده و او می تواند انتها به عنوان بازیکن یونایتد به این باشگاه بپیوندد. دو باشگاه در ماه اکتبر بر سر مبلغ این انتقال به توافق رسیده بودند. توافق دو طرف در آخرین روز پنجره جابجایی تابستانی امضا شد ولی دیالو به دلیل اینکه نتوانست از دولت انگلیس مدارک مجوز کار در این کشور را دریافت کند تا کنون به شیاطین سرخ نپیوسته بود. اما از روز اول ژانویه درخواست جدید منچستریونایتد انتها با موافقت نهادهای ذی ربط در این کشور روبرو شده و عمد دیالو رسما اولین نفری است که در دوران پس از برگزیت و قوانین جدید اتحادیه فوتبال انگلیس برای انتقال بازیکنان خارجی، به یکی از تیمهای این کشور منتقل می گردد.

اماد دیالو وینگر 18 ساله و ساحل عاجی آتالانتا در اکتبر 2020 با انتقالی 21 میلیون یورویی به منچستریونایتد پیوست. طبق توافق طرفین قرار شد اماد دیالو تا ژانویه 2021 در ایتالیا بماند. آتالانتا امیدوار بود این بازیکن را تا انتها فصل در برگامو نگه دارد اما با درخواست آنها موافقت نشده است. به نقل از فابریتزیو رومانو؛ اماد دیالو در همین ژانویه راهی منچستریونایتد می گردد. کوشش آتالانتا برای حفظ این بازیکن تا انتها فصل بی نتیجه ماند چراکه شیاطین سرخ از همین حالا به او احتیاج دارند. بنابراین اماد دیالو نمی تواند آتالانتا را در بازی امروز مقابل ساسولو همراهی کند و باید خود را برای حضور در ترکیب تیم اوله گونار سولسشر آماده کند.

جک گریلیش، هافبک 25 ساله و انگلیسی باشگاه استون ویلا از تابستان گذشته مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته است اما شیاطین سرخ کار بسیار دشواری برای جذب او خواهند داشت. به نقل از Laurie Whitwell از اتلتیک، این احتمال وجود دارد که منچستریونایتد در تابستان آینده برای جذب جک گریلیش پیشنهادی را به استون ویلا ارائه دهد اما این اقدام به شرایط نهایی پل پوگبا و مبلغ درخواستی استون ویلا بستگی دارد. از آنجایی که گریلیش در تابستان گذشته قرارداد خود را تا سال 2025 تمدید کرد، باورها بر این است که قیمت او در کمترین حالت ممکن 90 میلیون پوند خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1543

به "پس از خاتمه مدت قرارداد قرضی؛ اماد دیالو به منچستریونایتد بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس از خاتمه مدت قرارداد قرضی؛ اماد دیالو به منچستریونایتد بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید