وریا غفوری: از نحوه بازی تیم راضی نیستیم

به گزارش مجله توسعه دهنده، کاپیتان استقلال در شرایطی که این تیم در دو ملاقات قبلی خود با راهنمایی مجیدی، پیروز میدان بوده است؛ گفت: از نحوه بازی تیم راضی نیستیم و باید کوشش کنیم تا بهتر شویم.

وریا غفوری: از نحوه بازی تیم راضی نیستیم

به گزارش ایرنا، وریا غفوری در خاتمه ملاقات تیم های فوتبال استقلال و پیکان که عصر امروز(پنجشنبه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در استادیوم شهدای شهر قدس برگزار گردید و با فزونی 2 بر یک آبی پوشان پایتخت خاتمه یافت اظهار کرد: تیم یک مقدار از نظر بدنی در شرایط خوبی نیست که باید تمرینات بیشتری انجام دهیم و بازیکنان سعی نمایند، تمرکز خود را افزایش دهند.

کاپیتان استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اتفاقی در رختکن افتاد که دانشگر ناراحت از آن خارج شد؟ گفت: اتفاق خاصی نبود. همه ناراحت هستند زیرا نیمه اول را دو بر صفر بردیم و وارد رختکن شدیم اما در نیمه دوم خوب نبودیم.

غفوری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا متوجه درگیری لفظی بین دانشگر و اسماعیلی در جریان مسابقه شده یا خیر نیز گفت: این مساله طبیعی است و در بازی پیش می آید اما تمام شده و اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی در مورد شرایط استقلال با حضور کادر فنی جدید نیز اضافه نمود: ما به عنوان بازیکن باید وظیفه خود را انجام دهیم و مربیان نیز کار خود را انجام می دهند. مربیان تازه آمده اند و باید زمان دهیم تا تفکرات خود را در تیم جا بیاندازند.

کاپیتان استقلال در مورد مسائل باشگاه نیز گفت: مسائل در حال رفع شدن است و کل مجموعه کوشش می نماید آرامش لازم در تیم حاکم گردد و به ثبات برسیم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1641

به "وریا غفوری: از نحوه بازی تیم راضی نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وریا غفوری: از نحوه بازی تیم راضی نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید