واکنش خطوط هوایی نسبت به افزایش دما در حالی که این صنعت تاثیرات تغییر آب و هوایی را احساس می کند

به گزارش مجله توسعه دهنده، به دنبال درخواست خطوط هوایی آمریکا که سال گذشته به دلیل شرایط آب و هوایی زیاد ده‌ها پرواز را متوقف کرد هواپیماهای مسافربری مورد موافقت قرار گرفتند تا در دماهای بالاتر پرواز کنند .
هر هواپیما دارای بیش‌ترین درجه‌حرارت عملیاتی است که توسط تولید کننده تنظیم‌شده و توسط قانون گذاران تایید شده‌است . اگر دمای هوا بیشتر از حد مجاز باشد , هواپیماها مجاز به برخاستن نیستند .

واکنش خطوط هوایی نسبت به افزایش دما در حالی که این صنعت تاثیرات تغییر آب و هوایی را احساس می کند

چنین سناریویی در سال گذشته در فرودگاه بین‌المللی فونیکس با نتیجه ده‌ها فسخ امضا شد و اخیرا در فرودگاه بین‌المللی Delhis ایندیرا گاندی رخ داد که در آن تاخیرات زمانی در ماه ژوئن گزارش شد که جیوه به 45 درجه سانتیگراد ( 113 درجه فارنهایت ) رسید .

برای اجتناب از تکرار تابستان گذشته , خطوط هوایی آمریکایی - به همراه خطوط هوایی مسا و خطوط هوایی SkyWest - از Bombardier خواستند تا دمای عملیاتی جت CRJ را افزایش دهد که باید در طول فرودگاه فرود آید .
هواپیماها دارای حداکثر درجه‌حرارت عملیاتی در 47.7 سانتی گراد ( 118 فارنهایت ) بود که کم‌تر از 48.3 درجه فارنهایت ( 119 اف ) بود که در فرودگاه توسط سرویس هواشناسی ملی ثبت شد .
راس Feinstein , سخنگوی خطوط هوایی آمریکا , گفت : ما بعد از تابستان سال 2017 با Bombardier و with به همراه مسا و SkyWest به Bombardier رفتیم تا ببینیم آیا ممکن است این حد را به 50.6 C ( 123 ) افزایش دهیم .

پس از چندین ارزیابی فنی با Bombardier , آمریکایی , مسا , SkyWest و اداره هوانوردی فدرال ( اف آ آ ) موافقت شد که در حد بالاتر عمل کند .

Embraer که یکی از رقبای Bombardiers است , محدوده دمایی برخی از جت‌های خود را افزایش داده‌است , نشانه‌ای که صنعت هوانوردی اکنون در حال آماده شدن برای آب و هوای گرم است .
یکی از سخنگویان این خطوط هواپیمایی گفت که افزایش دما یک بررسی طراحی مهم برای Embraer بوده‌است .
در آب و هوای گرم , هواپیماها می‌توانند برای تولید به اندازه کافی تلاش کنند , چرا که هوای گرم نازک‌تر از هوای سرد است . برخی محققان هشدار می‌دهند که به دلیل تغییرات آب و هوا , لغو شدن به خاطر دماهای بالا ممکن است رایج‌تر شود .

در اینجا پنج راه دیگر برای تغییر آب و هوا وجود دارد که می‌تواند سفر هوایی را تحت‌تاثیر قرار دهد .

1. آشفتگی بیشتر

خبر بد برای flyers عصبی . به گفته محققان در دانشگاه مطالعه , احتمال دارد که هواپیماهای مسافربری در دهه‌های آینده بیش از سه برابر turbulence شوند .

دانشمندان قبلا متوجه شده‌بودند که آشفتگی هوا - هوای روشن ( CAT ) در حال افزایش است , اما دانشگاه اولین کسی است که با یک مدل ریاضی جامع که شرایط جهانی دراز مدت را پیش‌بینی می‌کند , گام بر می‌دارد . تخمین زده می‌شود که تا سال 2050 , میزان آسیب‌های inflight تقریبا برابر با افزایش حجم توربولانس خواهد بود .

پاول ویلیامز , پروفسور علوم جوی در مطالعه , که این مطالعه را رهبری می‌کرد , گفت که آشفتگی هوایی در سراسر جهان در تمام فصول و در چندین ارتفاع دریایی در حال افزایش است . این مشکل تنها زمانی بدتر خواهد شد که آب و هوا به تیم تحقیقاتی change.The که برای سیستم‌های پیش‌بینی بهتر نیاز دارند , ادامه خواهد داد تا مسافران بتوانند در زمان پشت و بسته شوند . آن‌ها به زودی می‌توانستند آرزوی خود را داشته باشند . بوئینگ در حال آماده شدن برای آزمایش فن‌آوری لیزر جدید است که به خلبان‌ها امکان می‌دهد تا آشفتگی هوا را تا 10 مایل دورتر شناسایی کنند .

2. پروازهای طولانی

با توجه به مطالعه سال 2015 که در ژورنال تغییر آب و هوا منتشر شده‌است , افزایش دما در حال افزایش است . با افزایش تغییرات جریان جت , افزایش دما در طول سفره‌ای طولانی با افزایش در تغییر جریان جت , هوای بالای ارتفاع که از غرب به east.Just جریان دارد به معنی جت هاست که حدود 300,000 ساعت بیشتر در سال در هوا هزینه می‌کنند . این امر به حدود یک میلیارد گالن دیگر سوخت جت نیاز دارد در نتیجه حتی Co را به جو آزاد می‌کند .

کریس Karnauskas , متخصص علوم وابسته در موسسه اقیانوس‌شناسی وودز هول در ماساچوست , گفت که الگوهای گردش باد در سطح بالا عامل اصلی در زمان پرواز هستند . زمان پرواز بلندتر به معنی افزایش مصرف سوخت توسط هواپیماهای مسافربری است . ورودی اضافی ناشی از دی‌اکسید کربن در اتمسفر , می‌تواند به عقب و تقویت تغییرات در حال ظهور در اتمسفر در حال حاضر خبر دهد که وقتی CO2 را به اتمسفر اضافه می‌کنید و دمای میانگین جهانی افزایش می‌یابد , گردش باد همچنین تغییر می‌کند - و به روش‌های کم‌تر مشهود .

3. محدودیت‌های وزنی بیشتر

تا زمانی که تکنولوژی جدید در دسترس قرار گیرد , خلبانان کوچک می‌توانند برای اجتناب از lumps و bumps در آسمان انجام دهند : آشفتگی هوا در چشم غیر مسلح قابل‌رویت نیست , در رادار قابل‌تشخیص نیست و نمی توان آن‌ها را به دقت پیش‌بینی کرد .
با این حال , طبق گفته استیو Allright یک خلبان خطوط هوایی انگلیس , یک کاری که آن‌ها می‌توانند انجام دهند این است که در ارتفاع بالاتر پرواز کنند , اگر چه محدودیت‌هایی وجود دارد که مانع از انجام اقدامات several برای پرواز در آن سطح , یا وزن هواپیما در آن زمان می‌شود , که به معنی وزن هواپیما و احتمالا مسافران و حتی مسافران است - می‌تواند از موشکافی بیشتری دعوت کند 

4. بسته شدن فرودگاه

فرودگاه‌های بزرگ جهان با تغییر آب و هوا در ذهن ساخته نشدند - آن‌ها به سادگی نیاز داشتند که از شهرهای بزرگ و کوه‌های بلند دور باشند , بنابراین مناطق ساحلی و deltas رودخانه‌ای اغلب انتخاب می‌شدند . با این حال , این مناطق کم‌ارتفاع اکنون می‌توانند در برابر افزایش سطح دریا آسیب‌پذیر باشند .
حتی یک افزایش متوسط می‌تواند بر صدها مرکز هوانوردی در سراسر جهان تاثیر بگذارد . برخی کشورها گام‌هایی را برای مبارزه با این خطر برداشته اند . برای مثال نروژ متعهد شده‌است تا تمام باندهای آینده را حداقل 23 فوت بالاتر از سطح دریا بسازد .

پنج باند بیشتر

همان طور که پیش از این نیز ذکر شد , دمای هوا به این معنی است که هواپیماها زمان سخت تری دارند و در طول فرودگاه‌های heatwaves با باندهای کوتاه , اولین کسانی هستند که با مشکلات مواجه می‌شوند .

با بازگشت به سال 2013 , 15 مسافر از پرواز سوییسی به ژنو پس از این که هواپیما بسیار سنگین پنداشته شد , از فرودگاه شهر لندن خارج شدند . این فرودگاه یکی از کوچک‌ترین فرودگاه اس اس اس مانند شهر لندن است که طول باندها را افزایش می‌دهد , این امر می‌تواند به یک اتفاق عادی در آینده تبدیل شود .

انتشار: 28 تیر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2

به "واکنش خطوط هوایی نسبت به افزایش دما در حالی که این صنعت تاثیرات تغییر آب و هوایی را احساس می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش خطوط هوایی نسبت به افزایش دما در حالی که این صنعت تاثیرات تغییر آب و هوایی را احساس می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید