واحدهای پیام نور به مرکز فناوری تبدیل می شود

به گزارش مجله توسعه دهنده، رئیس دانشگاه پیام نور گفت: واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور که پتانسیل لازم را به عنوان یک مرکز دانشگاهی نداشته باشند در قالب طرح ساماندهی یا به مرکز فناوری تبدیل خواهند شد یا مأموریت کاری شان تغییر می کند.

واحدهای پیام نور به مرکز فناوری تبدیل می شود

محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به ساماندهی مراکز دانشگاهی پیام نور گفت : یکی از فعالیت های خوب دانشگاه پیام نور در راستای افزایش کیفیت آموزشی اجرای طرح ساماندهی مراکز دانشگاهی خود در سراسر کشور است به طوری که واحدهایی که پتانسیل لازم را به عنوان یک مرکز دانشگاهی نداشته باشند را به مراکز نوآوری تبدیل خواهیم کرد.

واحدهای دانشگاهی مناطق محروم حمایت می شوند

وی افزود: در اجرای طرح ساماندهی مراکز دانشگاهی پیام نور واحد هایی که به عنوان تنها مرکز آموزش عالی در مناطق محروم واقع شده اند را تعطیل نخواهیم کرد و با در اختیار گذاشتن نیرو و امکانات نه تنها فعالیت آنها را بهبود می دهیم بلکه رشته های مورد نیاز هر مرکز را با توجه به پتانسیل دانشگاه تأسیس می کنیم.

راه اندازی شبکه هوشمند دانشجویی

زمانی ادامه داد: این دانشگاه از 2 ماه قبل شبکه هوشمندی را به نام پیام من راه اندازی کرده است به طوری که دانشجویان ،اساتید و کارکنان می توانند از این سامانه در نمره های دانشجویی، برنامه کلاسی، ارتباط با اساتید و کارمندان بخش های مختلف را به صورت آنلاین انجام دهند البته تأمین مقاله و مباحث مهارت آموزی در این شبکه هوشمند طراحی و برنامه ریزی شده است.

سامانه هوشمند دانشگاه قابلیت نصب درموبایل را دارد

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان می توانند با پرداخت هزینه کمی از سامانه هوشمند دانشگاه پیام نور که قابلیت نصب در گوشی های همراه را دارد استفاده کنند و از فناوری جدید دانشگاه بهره برده و مسائل مربوط به حوزه دانشجویی را از این طریق پیگیری کنند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 502

به "واحدهای پیام نور به مرکز فناوری تبدیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحدهای پیام نور به مرکز فناوری تبدیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید